Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Prachtig park was 't toch. En nog steeds hoor. Als straks een stuk van de Tapijn erbij getrokken wordt, krijgt het misschien weer dezelfde omvang als vroeger.
Zijn de foto's uit eigen collectie, Harrie? Zo ja, complimenten voor zo'n mooie collectie! Zo nee, misschien even de bron er bij zetten (voordat we gedonder krijgen)?
Prachtig park was 't toch. En nog steeds hoor. Als straks een stuk van de Tapijn erbij getrokken wordt, krijgt het misschien weer dezelfde omvang als vroeger.
Zijn de foto's uit eigen collectie, Harrie? Zo ja, complimenten voor zo'n mooie collectie! Zo nee, misschien even de bron er bij zetten (voordat we gedonder krijgen)?
Dank je wel en ja: de scans zijn bijna allemaal afkomstig uit eigen verzameling (slechts een scan is afkomstig van een andere verzamelaar uit het buitenland, die niet genoemd wil worden en die ik ook gratis scans van mijn verzameling toestuur).
Ter info: ik ben geen verzameleer, tenminste geen echte ansichtkaart verzamelaar, maar vind af en toe wat zaken (zoals in dit geval deze paar foto's en ansichtkaarten) mooi ter "visualisatie" bij een aantal boeken over Maastricht die ik heb en koop ze dan soms.
Opmerking