Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Regenbogen te Maastricht.
Sluiten
X
-
Een beetje in de vergetelheid geraakte topic........
Maar afgelopen zondag, 25 oktober 2020, zag ik weer een prachtige regenboog!
Foto rond 17.00 uur genomen vanaf de Planetenhof richting begraafplaats Tongerseweg te Maastricht
Leave a comment:
-
Die worden betaald met de goudpot, die volgens de overlevering aan het eind van de regenboog op de eerlijke vinder wacht.
Leave a comment:
-
Trouwens als deze lichtspiegelingenwerken onder het ontroerend goed zouden vallen en de regenboog begint bij de voordeur van Haas, dan zou Haas volgens mijn slim idee Precariobelasting moeten betalen.
Leave a comment:
-
Sorry cousin; ik kwam in de regenboog terecht.
Het zijn de kleuren die deze regenbogen een plek geven.
Leave a comment:
-
Goede vraag. Ik vind van niet.Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk berichtals de ene kant van de regenboog nou binnen Maastricht neerkomt, en de andere buiten de gemeente, telt ie dan toch mee als Maastrichtse regenboog?
Leave a comment:
-
als de ene kant van de regenboog nou binnen Maastricht neerkomt, en de andere buiten de gemeente, telt ie dan toch mee als Maastrichtse regenboog?Last edited by Verwijderde gebruiker; 19 augustus 2011, 18:06.
Leave a comment:
-
En na drie muisklikken:Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht8 augustus 2011. 20:33 uur:
Leave a comment:
-
Ik heb vanavond nog foto's gemaakt van een regenboog naast de Sizatoren, worden morgen geplaatst!
Leave a comment:
-
Leave a comment: