Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

“Nondetonnère obbins mieljoenair” Toneelgroep Lummel

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #46
    Ik kon het wel verstaan allemaal, maar raakte voortdurend "de weg" kwijt.


    Niettemin een heel erg leuke avond gehad.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #47
      Wij hebben een geweldige avond gehad. Wij waren niet één keer de weg kwijt.Misschien omdat we zelf grote families hebben.

      We hebben ons, op z'n maastrichts gezegd, "bezeik vaan 't lache". Wat 'n acteer talenten, wat een humor en wat voor heerlek ouderwets, platvloers dialect. Chappeau!!!

      Ook leuk om Koeleköpke, Haas, Pier en zijn vrouw te ontmoeten.

      En het was voor mij driedubbel genieten vaan de heerleke knoevels van Wigo Zalig
      *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

      Opmerking


      • #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Anastasia Bekijk bericht
        Wij hebben een geweldige avond gehad. Wij waren niet één keer de weg kwijt.Misschien omdat we zelf grote families hebben.

        We hebben ons, op z'n maastrichts gezegd, "bezeik vaan 't lache". Wat 'n acteer talenten, wat een humor en wat voor heerlek ouderwets, platvloers dialect. Chappeau!!!

        Ook leuk om Koeleköpke, Haas, Pier en zijn vrouw te ontmoeten.

        En het was voor mij driedubbel genieten vaan de heerleke knoevels van Wigo Zalig
        Merci Anske voor de leuke en mooie recensie !

        Inderdaad sjiek om sommigen weer eens te zien en met anderen eens kennis te maken.

        Ter informatie: Gisterenavond werd, in tegenstelling tot eergisteravond, niet geknoeveld, maar wel ... geknuffeld !
        Mestreechter Geis mage beleve
        en dat door te kinne geve.
        God, wat is dat sjiek ! © Wigo

        Opmerking


        • #49
          Gezellige avond met een prachtige comedie!!!

          Mijn excuses voor mij late reactie, maar door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid eerder (uitvoerig) te reageren.

          Ik heb genoten van dit prachtige stukje amateurtoneel!!

          Prima Maastrichtse vertalingen, adequate uitdrukkingen en perfect ingespeeld op de lokale omstandigheden!
          Taxi Frenske, Politie van Lummel aon de Maas en de Politie van Belvédère én Bassin!!!
          Geweldig!!

          Als niet Maastrichtenaar heb ik slechts één Maastrichts woord voorbij horen komen dat ik niet kon thuisbrengen, maar in het zinsverband was dat geen probleem!

          Fijn om ook Anastasia met echtgenoot te leren kennen

          Blijkt zelfs dat Anastasie nog langer MO-lid is dan ondergetekende.
          Een waar actief MO-lid!
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
            Mijn excuses voor mij late reactie, maar door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid eerder (uitvoerig) te reageren.

            Ik heb genoten van dit prachtige stukje amateurtoneel!!

            Prima Maastrichtse vertalingen, adequate uitdrukkingen en perfect ingespeeld op de lokale omstandigheden!
            Taxi Frenske, Politie van Lummel aon de Maas en de Politie van Belvédère én Bassin!!!
            Geweldig!!

            Als niet Maastrichtenaar heb ik slechts één Maastrichts woord voorbij horen komen dat ik niet kon thuisbrengen, maar in het zinsverband was dat geen probleem!

            Fijn om ook Anastasia met echtgenoot te leren kennen

            Blijkt zelfs dat Anastasie nog langer MO-lid is dan ondergetekende.
            Een waar actief MO-lid!
            Geen excuses Pier, beter laat dan nooit en sjiek dat je hebt genoten.

            Merci voor de leuke en positieve recensie; het inspelen op actuele lokale
            omstandigheden proberen wij in elke productie tot uiting te brengen.

            Blijft voor mij slechts één vraag: Welk woord kon jij niet thuisbrengen ?
            Was dat knoevelen of ... knuffelen ?
            Mestreechter Geis mage beleve
            en dat door te kinne geve.
            God, wat is dat sjiek ! © Wigo

            Opmerking


            • #51
              Tonielgróp Lummel speulers aon 't woord

              Tonielgróp Lummel speulers aon 't woord bijj 't sjminke:

              [ame="http://www.youtube.com/watch?v=VpHofXrOTN8"]http://www.youtube.com/watch?v=VpHofXrOTN8[/ame]
              Mestreechter Geis mage beleve
              en dat door te kinne geve.
              God, wat is dat sjiek ! © Wigo

              Opmerking


              • #52
                Mooi die passie

                Opmerking

                Bezig...
                X