Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

André Rieu

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    In De Limburger en op andere media staan zoveel fouten. Ik neem zij niets kwalijk. Gidsen en andere lopende vertellers zeggen de gekste dingen over zaken: ben ik ook niet verbaasd over. E-mailtjes niet beantwoorden kan soms handig zijn, maar is niet klantvriendelijk als het een commercieel bedrijf betreft. Ook sommige MO leden nemen wel eens een loopje met de waarheid . "Gemeente Maastricht" beantwoordt vele e-mailtjes niet, althans niet zo vlot of pas na vele maningen. Kwalijk. Maar een telefoontje of een gesprek kan veel oplossen.

Laat MO alert blijven en dingen melden die niet kloppen. Hoe meer zaken boven water komen, hoe meer er behoefte ontstaat in de media om over MO te praten/schrijven. Enkel vergeet niet: MO zal zelf scherp in de gaten worden gehouden . De zeis wordt soms snel geslepen. .
    Ben het eens met je stelling.
    Als je iets plaats op MO zorg dan dat dit klopt
    Zwart/wit. dat is zowel voor de schrijver als voor het forum goed.
    Alles wat hier geplaats wordt,
    staat ook vast op Google iedereen kan dit lezen.
    nu en in de toekomst
    wat nog belangrijker is dat het kan werken om een gemeente app te krijgen.
    dat met die bepaalde gegevens op ons forum,
    iets kan doen wat de gemeenschap ten goede komt.
    Want ook zij lezen wat op ons forum staat.

Opmerking

• Vanavond 1 december 2012 op ARD

20:15
      Das Adventsfest der 100.000 Lichter

Live Volksmusik aus dem Congress Centrum Suhl (tt150, Tipp). Gaste: Andre Rieu, Senta Berger, Rolf Zuckowski, Prinzessin Martha Louise von Norwegen,...
      Bestanden bijvoegen
      De leefs mer eine kier .

Opmerking

• André Rieu returns to Mexico!

André Rieu returns to Mexico!

Last edited by Breur; 27 december 2014, 10:39.
        De leefs mer eine kier .

Opmerking

• André Rieu heeft Coldplay van de eerste plaats gestoten in de Britse muziek-dvd Top 4

André Rieu heeft Coldplay van de eerste plaats gestoten in de Britse muziek-dvd Top 40.

Home for Christmas, die nieuwe dvd van Rieu, is maandag binnengekomen op de eerste plek. Op plaats twee en drie staan Westlife en Coldplay.

De Nederlandse violist staat met nog vier dvd´s in de Top 40. Zo staat zijn dvd Under The Stars - Live in Maastricht 5 op nummer veertien en Fiesta Mexicana op nummer 36.
          André bevindt zich momenteel in Engeland voor zijn concertreeks An Unforgettable Evening With André Rieu.

Dit alles en meer is te lezen hier.
          Last edited by Toller; 17 december 2014, 13:15.
          De leefs mer eine kier .

Opmerking

• André Rieu geeft voorproefje Koningswals

30 april is niet alleen een grote dag voor de Oranjes, maar ook voor André Rieu. De Limburgse violist treedt op die dag op tijdens het Koningsbal in Amsterdam.

André is de beroerdste niet en heeft speciaal voor die dag een Koningswals gemaakt. Het lied werd vanavond (Breur: 2 april 2013) voor het eerst bij RTL Boulevard ten gehore gebracht. “De Engelsen hebben me ook gevraagd voor de queen om een wals te maken. Toen dacht ik: ik wil ook een wals voor Willem-Alexander en Máxima te maken.” André heeft Oranjegezinde liederen daar in verwerkt.

Bron: RTL Boulevard.
            Last edited by Toller; 17 december 2014, 13:15.
            De leefs mer eine kier .

Opmerking

• André Rieu Maastricht 2013.

André doet het op zijn eigen manier ! Vandaag begint weer een serie concerten op het Vrijthof. Ik raad iedereen een extra hummeke aan! De muziek en de sfeer doet de rest.

Last edited by Breur; 27 december 2014, 10:40.
              De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Rieu wil eigen concertzaal in Maastricht bouwen

De Maastricht Dome die violist André Rieu in Maastricht wil bouwen moet niet alleen voor concerten geschikt zijn, maar ook plaats bieden aan sportwedstrijden.

Meer op L1: http://www.l1.nl/nieuws/220277-rieu-...n#.UdqcOqwR-uI

Limburger heeft het ook opgepikt: http://www.limburger.nl/article/2013..._in_Maastricht

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                  Andre Rieu & J.S.O. performing Old Camarads (Alte Kamaraden) live in Maastricht.
                  Old Camarads!

Mooi he. Maar goed dat we youtube hebben

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Dikkiedik Bekijk bericht
                    Mooi he. Maar goed dat we youtube hebben
                    Dit soort antwoorden draagt niet bij aan het onderwerp. Het "internet trollen" - zeker in herhaling - wordt niet meer geaccepteerd.
                    De leefs mer eine kier .

Opmerking

• andré

Misschien is het idee al eens geopperd, maar ik vind dat André Rieu een standbeeld, en op z'n minst een straatnaam verdient, nog bij leven. Of je van zijn muziek wel- of niet houdt, doet hier niet ter zaken. Wat deze man presteert is niet alleen voor Maastricht een unicum, maar voor heel Nederland. Ik hoop dat veel mensen op dit forum het met mij eens zijn. O ja, een straatnaam vind ik aan de zuinige kant!

Rob

Opmerking

• Het spijt me: niet mee eens.

Vele mensen hebben plezier van zijn muziek en concerten, maar ik hoor daar niet bij.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

• andré

Heb ook niet gezegd dat ik er van houd, maar jij en ik zijn niet de enige op deze wereld. Het gaat hier enkel en alleen om de prestatie. Geen enkel land waar hij niet bekend is. Geen wereld prestatie? Dacht toch wel!
                          Rob

Opmerking

• Ben het helemaal met je eens André heeft Maastricht op de wereldkaart gezet meer nog dan het verdrag van Maastricht.
                            Hij blijft Maastricht promoten waar ter wereld hij ook is en zeg nu zelf, zijn Vrijthofconcerten gaan de wereld over.............in ut Mestreechs.
                            Inderdaad los of je van zijn muziek houdt, maar chapeau wat hij bereikt heeft en nog gaat bereiken
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

• Ik heb geen enkel bezwaar tegen een monument of straatnaam voor André. Of hij het zelf zou willen is een andere zaak! Maar eerst eentje voor Beppie Kraft, die heeft eerder Maastricht op de kaart gezet op muzikaal gebied . Maar Gemeente Maastricht is geen voorstander van persoonsverheerlijking levende personen in dergelijke vorm zover ik weet. Zou dat wel zo zijn dan was er al lang een Breurspad bekend in Maastricht .
                              De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Er is toch al een complete woonwijk naar jou genoemd?

Sint-Breur Beneden, en Sint-Breur Boven, Breurdal en Breurpark.

Nee, een standbeeld is echt teveel.
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

Bezig...
                                X