Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

KazerneMaastricht.nl

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • KazerneMaastricht.nl

    Bij deze even een tip van een site die misschien wel het bekijken waard is. De website www.brandweer-maastricht.com is misschien wel bij enkele personen bekend hier op het forum, echter ik wil toch nog even iets onder de aandacht brengen. Omdat de brandweer Maastricht vanaf 1-1-2009 opgaat in brandweer Zuid Limburg komt deze website te vervallen, en gaat men verder in blogvorm op www.kazernemaastricht.nl

    Toen ik voor de eerste keer dit forum bezocht (zojuist) heb ik me meteen maar ingeschreven om een berichtje hier te posten,omdat juist op deze twee websites veel foto en videomateriaal te vinden is over Maastricht. Misschien is het interessant voor sommige mensen om dit eens te bekijken.
    Vooral het foto en videoarchief op www.brandweer-maastricht.com is het bekijken waard. Zo staan er videobeelden online van de torenbrand van Sint Servaas en van de grote brand bij Artifort in de jaren tachtig. Als me iemand kan helpen aan meer van dit soort videomateriaal hoor ik het uiteraard graag.
Bezig...
X