Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stadsfiguren Maastricht

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Jef-VMG Perfisia!
    De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Beste Pier, Ingrid en Breur,

Dank voor jullie felicitaties. Weet alleen niet of ik zo blij moet zijn met de benaming stadsfiguur. Is het niet zo dat die mensen pas in de belangstelling komen te staan als ze hemelen zijn? . Wil nog graag even wachten voor ik onderwerp wordt van vragen als: weet je nog en ken je nog?

Wat betreft die bloemenhulde van alle oorlogsgraven op de begraafplaats. Die was er jaarlijks vanaf 1977, maar is twee jaar terug bij het 'moderniseren' van de herdenking, de machtswisseling en bezuiniging op het stadhuis en begraafplaats én niet te vergeten de coronacrisis een stille dood gestorven.
      Misschien dat vuurtje nog maar eens opstoken!

groetjes, Jef
      Kiek ins nao bove !
      http://www.maastrichtsegevelstenen.nl

Opmerking

• Ook van mij nog felicitaties, Jef. Dubbel en dwars verdiend!

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Jef-VMG Bekijk bericht
          Beste Pier, Ingrid en Breur,

Dank voor jullie felicitaties. Weet alleen niet of ik zo blij moet zijn met de benaming stadsfiguur. Is het niet zo dat die mensen pas in de belangstelling komen te staan als ze hemelen zijn? . Wil nog graag even wachten voor ik onderwerp wordt van vragen als: weet je nog en ken je nog?
          (...)
          Hoi Jef,

Dat je bij "stadsfiguren" terecht bent gekomen heb je helemaal aan mij te danken.
          Ingrid heeft mij daar ook op aangesproken en ik begrijp alle "kritiek".

Ik heb - voor mijn posting - gezocht of wij al een bestaande topic hadden of een topic die wellicht beter was, maar vond die echt niet.
          Toen heb ik voor deze topic gekozen.

Ik wil het liefst geen nieuwe topics maken die slechts zelden gebruikt worden.
          Natuurlijk deel ik de kritiek dat "stadfiguren", zeker in het begin van deze topic, wellicht een verzamelnaam was/is voor mensen met een bepaalde gebruiksaanwijzing.
          Maar, hoe langer ik er over nadenk vind ik "stadsfiguur" ook best een mooie geuzennaam.

Desalniettemin, als je echt liever in een andere (nieuwe) topic wilt, dan wel als andere gebruikers dit ook aangeven, zullen we dit uiteraard regelen.

En nogmaals..... helemaal top en dik verdiend deze onderscheiding

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Bezig...
          X