Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Slavernij in Maastricht dan wel Limburg

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Bovenstaande posting van Ingrid Evers zou niet misstaan in een column van bijvoorbeeld DDL of een weekblad

Als de ambtenaar van de gemeente die de vragen van GroenLinks moet beantwoorden bovenstaande posting kopieert is hij klaar.
    Ben wel nog benieuwd naar een reactie cq aanvullende documentatie van GroenLinks.
    Bij monde van fractievoorzitter Menno Janssen hebben zij dit beloofd.

Oorspronkelijk geplaatst door posting no. 70, d.d. 6 juli 2022 in topic Stadsbestuur 2022-2026
    (..) GroenLinks is wel bereid om hun motivatie de komende tijd nader toe te lichten op MestreechOnline.

Ik ben zeer benieuwd naar de (aanvullende) informatie die GroenLinks te melden heeft. (..)
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk bericht
      Excuses voor, of erkenning van het verleden?
      Door de Staat aangeboden excuses voor alle verder in het verleden liggende gebeurtenissen zijn zinloos. Erkenning van de misstanden is zonder meer noodzakelijk.
      Inderdaad beste Ingrid M.H.Evers je hebt het in een pleidooi uitvoerig uitgelegd en voor mij ook als acceptabel standpunt voorgedragen dat de gemeenteraad tevreden zou, moeten, kunnen, stellen! Ja wat die voor goei poeier gebruiken weet ik niet. ( Urbanus )

Ik wil echter wel diegenen die nu nog last hebben van, of benadeeld zijn door dergelijke praktijken niet hun spreekrecht ontnemen. Onrecht is onrecht.
      Maak het kenbaar en vertel het voort. Dergelijke praktijken horen niet meer tot deze 21e eeuw (en daarna)
      Last edited by Antonius; 16 juli 2022, 13:06. Reden: blauw
      iets te oud voor re-educatie
      iets te jong voor afschrijving
      m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst

Opmerking

Nou kom ik er na meerdere maanden nog eens op terug.
        Ik heb 'n uitslag na meerdere DNA swipes.

Ja ik geloof dat ik geld weggegooid heb daar niets eenduidig naar voren komt, beslist zullen jullie ook die eerste drie treffers in je DNA terugvinden

maar apart is om te vermelden dat in die genen poel wel 10,8% zuid-oost India voorkomt

Het was misschien een dure grap maar ik ben beslist niet heel veel anders dan jullie, inheems aan deze regio sinds de Romeinen die hier vertoefden.
        Bestanden bijvoegen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
          Het was misschien een dure grap maar ik ben beslist niet heel veel anders dan jullie, inheems aan deze regio sinds de Romeinen die hier vertoefden.
          Indo-Europese voorouders

Opmerking

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Grappig is natuurlijk wel dat tegelijkertijd dat men de test analyse deed meerdere berichten in de kranten stonden over de kwaliteit en privacy van dergelijke aangeboden testen.
              Nu maakt me die test niet warm of koud, als ook het resultaat maar dat ik van een doorsnee zooitje ongeregeld afstam is nu wel duidelijk.

Wat let je om zelf eens een DNA test te doen?

Ik kan je alleen waarschuwen qua kosten : baten. Koop van dat geld een leuk geschenk voor iemand die het financieel zwaar heeft.

Opmerking

Bezig...
              X