Ik vind de verlichting schitterend en opteer meer panden in Randwyck te verlichten als zo het gouvernement. Geeft wat kleur aan het overwegend saaie Ceramique/Randwyck.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Gouvernement a/d Maas
Sluiten
X
-
Het Stateneiland
Zoals beloofd een aantal foto's van de centrale toegang tot de statenzaal bij het papenwater.
Moest het bordje Verboden Toegang art. 461 Wvstr passeren kosten 75 Euro en een gesloten slagboom. Maar ja dan heb je wel mooie foto's
De centrale deur
Een beestenkop
Een masker met groente
Opmerking
-
Foto's bronzen deuren gouvernement ('Stateneiland')
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtZoals beloofd een aantal foto's van de centrale toegang tot de statenzaal bij het papenwater.
Moest het bordje Verboden Toegang art. 461 Wvstr passeren kosten 75 Euro en een gesloten slagboom. (...) Een masker met groenteMooie foto's, Toller, maar zouden de 'groenten' niet eerder een wat gehavende harlekijnkraag vormen?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtIk vind de verlichting schitterend en opteer meer panden in Randwyck te verlichten als zo het gouvernement. Geeft wat kleur aan het overwegend saaie Ceramique/Randwyck.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtIk ben benieuwd hoe die deuren er aan de binnenkant uitzien.
Elke deur is aan de binnenkant (ook) bekleed met zes rechthoekige bronzen panelen.
Vandaar dat het kunstwerk uit 24 delen bestaat.
Elke deur bevat zes panelen aan de buitenkant en zes panelen aan de binnenkant, dus 12 panelen.
Er zijn twee deuren dus: 2 x 12 = 24 panelen/delen.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Het is gewoon een staande slagersvitrineZijn die maskes ook geen elementen? Dan komen er 2x4 elementen bij.
Last edited by Verwijderde gebruiker; 25 januari 2014, 15:43.
Opmerking
-
Ceramique is 's avonds zo dood als een pier (geen verwijzing naar een wel gerespecteerd MO lid).
Eens met Clio en de reacties uit het verleden dat er wel wat meer "schwung" mag komen in deze wijk. Stenen leven niet, ondanks lempkes, mensen wel, laten we eens beginnen met wat lempkes en de levendigheid, dus mensen, komt vanzelf, hoop ik. Het is toch een deel van het centrum nietwaar? Terrasjes? Kraampjes? etc...
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markie Bekijk berichtCeramique is 's avonds zo dood als een pier (geen verwijzing naar een wel gerespecteerd MO lid).
Eens met Clio en de reacties uit het verleden dat er wel wat meer "schwung" mag komen in deze wijk. Stenen leven niet, ondanks lempkes, mensen wel, laten we eens beginnen met wat lempkes en de levendigheid, dus mensen, komt vanzelf, hoop ik. Het is toch een deel van het centrum nietwaar? Terrasjes? Kraampjes? etc...Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
Opmerking