Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Sur les traces de la montagne Saint Pierre

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Sur les traces de la montagne Saint Pierre

    Onze Belgische buren zijn zeer begaan met het St. Pietersberggebied op hun grondgebied. Veel vrijwilligers, lokaal bestuur en industrie zorgen voor behoud en zijn voorwaardenscheppend actief ten gunste van de diversiteit binnen dit waardevolle gebied.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 14:29.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Onze Belgische buren zijn zeer begaan met het St. Pietersberggebied op hun grondgebied. Veel vrijwilligers, lokaal bestuur en industrie zorgen voor behoud en zijn voorwaardenscheppend actief ten gunste van de diversiteit binnen dit waardevolle gebied.

    http://www.youtube.com/watch?v=pSpJCfbsNbw
    Dat is mooi om te lezen. Ik heb op Belgisch grondgebied (ter hoogte van Eben Email) een aantal foto's van de afgravingen genomen en heel ver aan de horizon zie ik vaag drie heuveltoppen ten zuiden van Maastricht. Ik zou graag willen weten waar zich die toppen bevinden en wat het zijn. Als iemand mij kan uitleggen hoe op dit weblog eigen foto's te plaatsen zet ik betreffende foto op dit weblog.

    Opmerking


    • #3
      Foto plaatsen op MO

      Ga op de Homepage naar 'Forum Support' (bijna onderaan op de pagina). Daar staat een subforum 'Mestreech Online/uitleg forum'. Klik dit open. In de tweede balk staat rechts een knop 'zoeken in dit forum'. Klik daarop en zoek vervolgens met 'foto plaatsen'. Er komen verschillende mogelijkheden uit. Kwestie van lezen en kijken wat je na te volgen lijkt. Succes.
      Last edited by Clio; 5 januari 2014, 23:55.

      Opmerking


      • #4
        Dank Clio, ik ga het eens uitpluizen.

        Opmerking


        • #5
          Panorama afgraving Sint Pieter

          Welke toppen zijn daar in de verte te zien.
          Last edited by Toller; 17 december 2014, 10:41.

          Opmerking


          • #6
            De kolenbergen van Blegney (door de mens opgeworpen resten van de kolenwinning) voor Luik
            Kompleminte

            Toller

            Opmerking


            • #7
              Na het zien van de film van gisteravond zou je zeggen de borsten van Sheva, maar het zijn de kolenbergen van Blegney (door de mens opgeworpen resten van de kolenwinning) voor Luik
              Kompleminte

              Toller

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
                Na het zien van de film van gisteravond zou je zeggen de borsten van Sheva, maar het zijn de kolenbergen van Blegney (door de mens opgeworpen resten van de kolenwinning) voor Luik
                Nog nooit van gehoord - die borsten wel natuurlijk - maar die kolenbergen niet. Moeten dan behoorlijk hoog zijn anders zou je ze toch niet van die afstand kunnen zien.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Hollender Bekijk bericht
                  Welke toppen zijn daar in de verte te zien.
                  Ik had die foto overigens graag in het topic - Sur les traces de la montagne Saint Pierre - van Breur willen plaatsen.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Hollender Bekijk bericht
                    Ik had die foto overigens graag in het topic - Sur les traces de la montagne Saint Pierre - van Breur willen plaatsen.
                    Vlogen al door de lucht.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                      Vlogen al door de lucht.
                      Wauw Breur, dat noem ik nog eens service...

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X