Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Klevarie

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Guinness Bekijk bericht
    Foto 1 is van een monumentale boom waarvan ik twijfel of die het gaat redden omdat het wortelstelsel wordt afgedekt door verharding.

Foto 2 van de Ginkoboom die men probeert te redden. Let op de markering waarbinnen geen verstoring mag plaatsvinden.

Foto 3 is een beetje OT. Maar ik blijf me ergeren aan dit archtectonisch wangedrocht.:(
    van de Ginkoboom is nog een helft over.

Opmerking

• Opmerking

• Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
        iets te oud voor re-educatie
        iets te jong voor afschrijving
        m.a.w. stoere Maastrichtenaar in buitendienst

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
          Ik kom er wel vaker aan voorbij gelopen maar vergeet telkens foto's te maken, of wil ik ze niet maken? Zo schoon en inspirerend is het buurtje niet.
          Het is anders wel een duur buurtje geworden...
          En Wat ook al onderverhuurd word.

breng maar een stikkie langs min 4 mb .
          al diverse mensen daar blij mee gemaakt.

ik heb ruim duizend foto's vanaf de bouw Larisa //afbraak calvarie //opbouw
          //app Brandenburg //Waldeck// veranderingen toren// nieuwbouw rondom // en een stukje van opbouw hertell met de huizen .
          gr ton.

Opmerking

• Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
              Zoals Ingrid het beschrijft gaat niet alleen Loco uit zijn bol, toch? Dit willen we allemaal wel eens zien! Dus, kom op mensen, wie trekt de stoute schoenen aan, en vervolgens aan de bel van Abtstraat 2A om een fotootje te maken? Die anti-krakers zijn vast de slechtste jongens niet...

Opmerking

Bezig...
              X