Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Mooi ritje met leuke muziek

    Weer een mooi ritje Brother en wat een stuurmanskunst.
    Een buschauffeur zou het je niet nadoen.

    Daarbij ook nog leuke muziek, zelfs van het onlangs uitgebrachte boek 'KAKKESTOLEMEIE' met CD waar Tiny Feij een belangrijk aandeel in had.
    Was het daarom dat je ook even bij haar langs reed ?

    Een klein minpuntje: Af en toe hoorde ik een valse fluittoon, maar dat kan ook aan mijn gehoor liggen.
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

    Opmerking


    • Chappeau

      Goh ... höb dit Topic noe pas gevoonde. Wat oontzettend leuk ... wat een promotie vaan eus sjoen Mestreech

      Höb ierlek gezag nog neet álle féllemkes gezeen .. waor Daalhof al debeij?

      Chappeau Breur .. manjefiek!!

      (wow dit al ieder vraoge .. heet MO ouch 'n Facebook pagina? Of kin/maag me dit forum zellevers promote door leenks te plaotse ?)
      *'Nao eeder regesjoor, keump toch de zon weer door*

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
        Weer een mooi ritje Brother en wat een stuurmanskunst.
        Een buschauffeur zou het je niet nadoen.

        Daarbij ook nog leuke muziek, zelfs van het onlangs uitgebrachte boek 'KAKKESTOLEMEIE' met CD waar Tiny Feij een belangrijk aandeel in had.
        Was het daarom dat je ook even bij haar langs reed ?

        Een klein minpuntje: Af en toe hoorde ik een valse fluittoon, maar dat kan ook aan mijn gehoor liggen.
        Brother Wigo: het is gewoon een kwestie van plannen en uitvoeren. Mijn crew, visagist, personal coach, kledingsponsor, catering en anderen zitten op een lijn.

        Wat betreft die bijgeluiden: ik heb mij nog ingehouden!
        Normaal zing en fluit ik veel meer. Favoriet zijn:
        - De knarie vaan Harie
        - Sjele leefde op de heij
        - Ach moedertje wat zijt gij krom
        - De spaghettimars
        - Ik zocht troost in verkeerde armen

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
          Wl fijn dat je niet bent gaan meezingen......
          Dank U Haas. Mijn uitleg lees je elders.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Anastasia Bekijk bericht
            Goh ... höb dit Topic noe pas gevoonde. Wat oontzettend leuk ... wat een promotie vaan eus sjoen Mestreech

            Höb ierlek gezag nog neet álle féllemkes gezeen .. waor Daalhof al debeij?

            Chappeau Breur .. manjefiek!!

            (wow dit al ieder vraoge .. heet MO ouch 'n Facebook pagina? Of kin/maag me dit forum zellevers promote door leenks te plaotse ?)
            Ans: de facebookagina is https://www.facebook.com/pages/Stich...95729847105414

            Maar dat stelt niet zoveel voor. Het gaat ons om dit forum om te communiseren. En MO mag je zeker promoten

            Daalhof ken ik van binnen en van buiten. Komt nog wel eens uitgebreid langs.

            Opmerking


            • Afgezien van mijn eigen spelfout, kan ik zeggen: de onderste van de genoemde titels heeft mijn voorkeur......


              Ik kan 1 ding met zekerheid zeggen: die opnames hebben niet in juni plaatsgevonden. Ik zie dat aan 1 klein detail: een brievenbus die er op het moment van de opnames nog niet was, en nu sinds ruim een week wel.
              I am not a complete idiot. Some parts are missing

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                Afgezien van mijn eigen spelfout, kan ik zeggen: de onderste van de genoemde titels heeft mijn voorkeur......


                Ik kan 1 ding met zekerheid zeggen: die opnames hebben niet in juni plaatsgevonden. Ik zie dat aan 1 klein detail: een brievenbus die er op het moment van de opnames nog niet was, en nu sinds ruim een week wel.
                Over welke wandelende brievenbus praten wij?

                Opmerking


                • Geen wandelende. Maar wel een hangende: Boschstraat 5
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                    Afgezien van mijn eigen spelfout, kan ik zeggen: de onderste van de genoemde titels heeft mijn voorkeur......


                    Ik kan 1 ding met zekerheid zeggen: die opnames hebben niet in juni plaatsgevonden. Ik zie dat aan 1 klein detail: een brievenbus die er op het moment van de opnames nog niet was, en nu sinds ruim een week wel.
                    Is misschien weer weggehaald? De opnames waren echt wel gisteren.

                    Opmerking


                    • Dan istie gistermiddag gesloopt.
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

                      Opmerking


                      • RijstemètmètBreur. Rij je mee met Breur? Rit 22.

                        RijstemètmètBreur. Rij je mee met Breur? Rit 22.
                        We zien o.a. het transferium bij Fort Sint Pieter, Blauwdorp, stukjes Statenkwartier, Noorderbrug, N2, Heugemerveld.

                        Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:03.

                        Opmerking


                        • Toch wel gek om Maastricht bijna IRL te zien, terwijl ik hier net zoveel bewolking heb als bij jullie.
                          I am not a complete idiot. Some parts are missing

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X