Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #91
    Rit 18. Meer Sint Pieter te Maastricht

    Rij je mee met Breur? Rit 18: meer Sint Pieter te Maastricht. Ambtshalve moest ik op het kerkhof zijn van Sint Pieter. Het was wel wat somber weer en druppels beroerden de voorruit, maar je ziet meer omdat veel bomen geen blad meer dragen. Voor de oplettende kijker: je ziet nog een ex burgemeester van Maastricht.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:01.

    Opmerking


    • #92
      Op 09.49: Philip Houben. Beige regenjas en een pet op.


      En op 07.16 een fietser die tegen het verkeer in rijdt, vlakbij het depot van Business-Post.
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

      Opmerking


      • #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
        Op 09.49: Philip Houben. Beige regenjas en een pet op.


        En op 07.16 een fietser die tegen het verkeer in rijdt, vlakbij het depot van Business-Post.
        Ja Haas, dat klopt. Helaas was het erg donker en somber weer. Maar dat is de werkelijkheid. Binnenkort krijg ik een HD camera en worden de beelden beter. Kan ik weer opnieuw beginnen ... Wellicht kom ik Dhr. Houben weer eens tegen.

        Opmerking


        • #94
          Zo slecht is die camera helemaal niet, als ik Philip Houben zelfs herken in die regenjas en met een pet op.


          Aan de andere kant was het een kwestie van afstrepen WIE het kon zijn.

          Bij mijn weten zijn er nog slechts 3 ex-burgemeesters van Maastricht in leven, waarvan twee woonachtig in de stad. Aangezien Gerd Leers zich doorgaans te voet verplaatst binnen de stad, moest het wel haast Philip Houben zijn.

          Punt was: waar in het filmpje was ie te zien?
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #95
            Merci Brother, weer een mooi ritje.
            Mestreechter Geis mage beleve
            en dat door te kinne geve.
            God, wat is dat sjiek ! © Wigo

            Opmerking


            • #96
              Ik zie dit draadje voor de eerste keer en wat is-tie leuk !
              Heb al verschillende filmpjes bekeken en ga dat zeker ook doen met de resterende.
              Broederlief, een prachtig stuk werk heb je ervan gemaakt en een goed item voor MO.
              't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
              is es Mestreechteneer te mage leve ...

              Opmerking


              • #97
                RijstemètmètB.? Rit 19. Wyck op vrijdag voor Carnaval 2013

                RijstemètmètB.? Rij je mee met Breur? Rit 19. Wyck - en aanloopstraten - op vrijdag voor Carnaval 2013. Weinig Carnavalsversieringen te zien! Nog wat problemen met nieuwe camera. Reflectie van het dashboard en opspattend vuil op autoruit. Komt wel goed.

                Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:01.

                Opmerking


                • #98
                  En eindelijk (mobiele) camerabewaking hoek PPW/Noormannensingel

                  Opmerking


                  • #99
                    Bekende buurt! Erg leuk Breur! Daanke!
                    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                    Opmerking


                    • Dankzij deze beelden weet ik precies van welke klant er woensdag post te verwachten is. Waar het busje van Business-Post staat, is namelijk een vestiging van die klant.
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

                      Opmerking


                      • Leuk Breur ik heb genoten, alles was uiteraard zeer herkenbaar en toch wist ik sommige straten nietmeer.
                        Nu en dan wat sluipreclame b mooie meegenomen voor die bedrijven
                        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                        Opmerking


                        • Rij je mee met Bob Breur? RijstemètmètB.? Rit 20.

                          Rij je mee met Bob Breur? RijstemètmètB.? Rit 20. Als Bob had ik wat tijd over. Via Kennedybrug naar Noorderbrug. Statenkwartier en andere plekjes. Er wordt ook nog even stil gestaan bij de Koningin. Op de ventwegen worden jullie een beetje "gesjuddeld". Een stukje Boschstraat spant de kroon. Moet nog een sky-light filter toevoegen; fel tegenlicht is hinderlijk.

                          Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:02.

                          Opmerking


                          • Op 8.50 is rechts een van de verkeersborden te zien, waar het topic "Fout onderbord" over gaat. Ook het als gevolg van deze melding geplaatste extra onderbord is te zien. Leuke route.
                            I am not a complete idiot. Some parts are missing

                            Opmerking


                            • Rij je mee met Breur? RijstemètmètB.? Rit 21.

                              Via Maasboulevard naar Bassin, industrieterrein Bosscherveld en een gedeelte Statenkwartier.

                              Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:03.

                              Opmerking


                              • Wl fijn dat je niet bent gaan meezingen......
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X