Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #76
    Rit 15. Naar Vaeshartelt.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:59.

    Opmerking


    • #77
      Was wel even doorrijden zeg.

      Opmerking


      • #78
        Maar wel met ee lekker muziekje op de achtergrond. En niet één keer hoeven te tanken....
        Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

        Opmerking


        • #79
          Oorspronkelijk geplaatst door lucy Bekijk bericht
          Maar wel met ee lekker muziekje op de achtergrond. En niet één keer hoeven te tanken....
          Off topic: mijn opslagruimte is goed dichtgetimmerd

          Opmerking


          • #80
            Rit 16.

            O.a. Wijck, Franciscus Romanusweg, Borgharenweg en Spoorweglaan.

            Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:00.

            Opmerking


            • #81
              Heej zo rijd ik ook altijd als ik met de auto naar mijn werk ga en terug, op de fiets bijna hetzelfde.

              Maar je mocht dan ook wel even binnenkomen hoor.

              Leuk die bewegende camera.

              Opmerking


              • #82
                Hééééj Breur werk aan de winkel, geen van al je filmpjes is te zien
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  probeer 't eens op 'n werkende computer, wij kunnen alles gewoon zien
                  Ik zit op de gloedje nieuwe van Gilb;erke 3 maanden oud van alle snufjes voorzien, geuren komen vrij, ik kan tegen Google spreken, niks intiepen

                  En bij ieder filmpje staat, video niet meer beschikbaar
                  Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                  Opmerking


                  • #84
                    Ik heb nergens last van (ook niet op mijn oude laptop). En weer bedankt Breur. Kennelijk heb je me horen denken van de week ... ("Wanneer komt Breur met een nieuwe?").

                    Opmerking


                    • #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                      Ik zit op de gloedje nieuwe van Gilb;erke 3 maanden oud van alle snufjes voorzien, geuren komen vrij, ik kan tegen Google spreken, niks intiepen

                      En bij ieder filmpje staat, video niet meer beschikbaar
                      http://get.adobe.com/flashplayer/

                      installeren en eventueel http://20dingen.nl/?p=190

                      Opmerking


                      • #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Frits Fluweel Bekijk bericht
                        Heej zo rijd ik ook altijd als ik met de auto naar mijn werk ga en terug, op de fiets bijna hetzelfde.

                        Maar je mocht dan ook wel even binnenkomen hoor.

                        Leuk die bewegende camera.
                        Beste Frits,

                        als ik overal moet stoppen bij mensen die ik ken, kom ik nooit meer thuis!

                        Maar ik zal een uitzondering maken een volgende keer op voorwaarde dat de rijstevlaai met slagroom en chocolade vlokken klaarstaat.

                        Opmerking


                        • #87
                          Rit 17. Rondje N2 Maastricht

                          Last edited by Breur; 17 december 2014, 11:00.

                          Opmerking


                          • #88
                            Geweldig, Breur, vooral ook de persoonlijke inbreng van de filmer bij de plaatselijke zender.

                            Zelf heb ik de laatste maanden de N2 gemeden als de pest. Ik ben dus een weinig verpopzakt te zien hoe kalm het daar was tijdens je rit. Riant uitzicht op de ANWB-flat en de Oranjepleintoren, en wat nieuwe voetbruggen. Kennelijk was het weekend en ook nog komkommertijd.

                            Ter vergelijking zou je ook eens in een drukke periode die rit moeten maken. Persoonlijk kreeg ik het recent redelijk op mijn zenuwen omdat tal van lieden zich niet hielden aan de snelheidslimiet. Al dat bochtengedoe kan knap eng zijn als je min of meer wordt ingesloten door trailers en vrachtwagens.

                            Opmerking


                            • #89
                              N2

                              Clio, ik rijd vaker over dit traject, ook op drukke tijden. Ik kan mij voorstellen dat je je enigszins opgesloten voelt. Als iedereen zich aan de "aanbevolen" snelheid houdt, is er geen enkel probleem. Door de mindere ruimte lijkt het ook, alsof iedereen sneller rijdt. Het verkeer stroomt goed door en de wegbewijzering is goed. Wegmisbruikers zullen echter altijd blijven rondrijden.

                              Opmerking


                              • #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                                Staat er ergens ook 'n duidelijk alternatief aangegeven bij het punt waar je niet mag afslaan richting Scharnerweg? Mijn dochter is gisteren (terugkomend van Gaia) via Rothem naar de Meerssenerweg gereden omdat ze vanaf de Rooseveldlaan niet weet of ze in Heugemerveld kan terechtkomen zonder via Luik te rijden
                                Omleidingen worden aangegeven door middel van gele bebording.

                                Wel blijft het verstandig regelmatig deze webpagina te raadplegen: http://www.maastrichtbereikbaar.nl/home.html

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X