Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #61
    Rit 9 - deel 2.

    Inmiddels sta ik zelf op vele bewakingscamera's en heb ik gesprekken gevoerd met aardige mensen van diverse bewakingsdiensten.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:55.

    Opmerking


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
      Op verzoek .
      Ha, bedankt Breur! Ik zie wel al een bouwbord, maar nog geen echte bouwactiviteit aan de Oxfordlaan. Die Caltrava-campus ligt er ook nog bij alsof ze daar morgen aan verder zullen gaan.

      Opmerking


      • #63
        Leuke rit door Heugem en Randwyck. Zo komt een mens nog eens ergens. Een paar kleine doublures, maar dat is nauwelijks te vermijden. Of was dat vanwege de vele dames die onderweg waren naar de huishoudbeurs?

        Nog veel "Te Huur" borden in Randwyck. Ik las ergens dat het callcentre van Mercedes (met zo'n 600 medewerkers) volgend jaar gaat verhuizen naar het voormalige PLEM-gebouw aan het Gelissendomein. Op zich goed nieuws, want het huidige Mercedes-kantoor lijkt me makkelijker verhuurbaar dan dat verouderde PLEM-kantoor, dat nu volledig gerenoveerd gaat worden.
        Last edited by El Loco; 18 april 2011, 00:13. Reden: typo

        Opmerking


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
          Ha, bedankt Breur! Ik zie wel al een bouwbord, maar nog geen echte bouwactiviteit aan de Oxfordlaan. Die Caltrava-campus ligt er ook nog bij alsof ze daar morgen aan verder zullen gaan.
          De konijnen hebben de Caltravacampus gekraakt. Dat worden straks (?) vele uitzettingen, of een goedkope uitbreiding van het proefdierenterrein .

          Opmerking


          • #65
            Rit 10.

            Back to the roots. Met ontheffing.

            Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:56.

            Opmerking


            • #66
              Wow, what a treat op deze zomerse paasdag! Wat een kuddes wandelaars overal!

              Opmerking


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                Ik vraag me vooral af waar die mensen naar toe gaan, zo te zien was er niks te beleven verderop. (is dat d'n Observant trouwens?)
                Olijfje, al die mensen gingen voorafgaand door een gids naar het gangenstelselsel van de Zonneberg. De boerderij waar ik ronddraai op het erf is de Zonneberg waar Marieke Crijns nog altijd woont. De vele wandelaars lopen vanaf de Ursulinenweg naar Slavante, naar de Lichtenberg of het plateau van de St. Pietersberg. D'n Observant ligt meer zuidelijker en is verder lopen. Onderweg nemen velen een kijkje in de Lourdeskapel, op het kerkhof van SP of vergapen zich aan de woon/kantoorplek van Dré en Pie.

                Opmerking


                • #68
                  Dat adres aan de Zonneberg is voor een postbezorger het meest gehate adres in Maastricht.


                  Ik moest eens tegen dat laatste stuk op rijden, maar zelfs mijn brommer had er moeite mee. Sta ik eindelijk bij de brievenbus, komt er een blonde vrouw met krullen naar buiten, zegt ze: ''mijnheer, u mag hier niet komen, dit is prive-terrein.

                  Ik heb haar de keuze gegeven: brief aannemen, of hem afhalen op de hoofdvestiging.......
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                    Dat adres aan de Zonneberg is voor een postbezorger het meest gehate adres in Maastricht.


                    Ik moest eens tegen dat laatste stuk op rijden, maar zelfs mijn brommer had er moeite mee. Sta ik eindelijk bij de brievenbus, komt er een blonde vrouw met krullen naar buiten, zegt ze: ''mijnheer, u mag hier niet komen, dit is prive-terrein.

                    Ik heb haar de keuze gegeven: brief aannemen, of hem afhalen op de hoofdvestiging.......
                    Moeten ze de brievenbus aan de ingang van het privé-terrein plaatsen; maar dan is de brievenbus zo ontvreemd. Ik bel altijd eerst de bewoonster op. Dan ben je welkom. Tenminste als de bewoner je kent. Ingewikkeld maar wel begrijpelijk gelet op de afgelegen ligging.

                    Opmerking


                    • #70
                      Het gekke is, dat die brievenbus daar staat, een paar meter van de openbare weg, de Boerderij met de grote poort, die ligt enkele tientallen meters verder het terrein op.

                      Maar een postbezorger is in dit verband geen ongenode gast......vind ik.
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

                      Opmerking


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                        Sta ik eindelijk bij de brievenbus, komt er een blonde vrouw met krullen naar buiten, zegt ze: ''mijnheer, u mag hier niet komen, dit is prive-terrein......
                        Sowieso een rare opmerking van die blonde mevrouw (met krullen)
                        HOe dacht ze dan dat voorheen de post bij haar in bus kwam? Of was dit haar eerste ervaring met een postbode of überhaupt met een bezoeker aan dit adres? Quel intrige....
                        Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

                        Opmerking


                        • #72
                          Rit 11.

                          Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:57.

                          Opmerking


                          • #73
                            Rit 12.

                            Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:57.

                            Opmerking


                            • #74
                              Rit 13. Limmel; oud en nieuw.

                              Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:58.

                              Opmerking


                              • #75
                                Rit 14. Naar Hoogenweerth.

                                Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:59.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X