Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De vragen van de quiz 2013

Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Parel die zijn overleden. En mocht er eentje héél oud zijn geworden; ik heb hem nog niet gezien bij OO. Wel rijd ik er wel eens langs.
    Natuurlijk weet ik dat ze niet aan het internetten zijn @Breur Maar de foto die zoek ik pas 4 uur

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Afgelopen met mij stressloze kerstvakantie :(

    Vraag 5 (sorry Parel) is een makkie, maar de rest.........

    Alweer al 4-5 kunstvragen....

    Een top 3 klassering zal er deze keer niet inzitten vrees ik.....

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Parel die zijn overleden. En mocht er eentje héél oud zijn geworden; ik heb hem nog niet gezien bij OO. Wel rijd ik er wel eens langs.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    @elletje en @ Wigo praat mij maar een complex aan kan niets terug vinden op internet

    Zelfs mijn opa bij zicht op Maastricht is weg

    @Clio de eerste foto met al die mannen van de visclub, zijn die op internet?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Stuur maar even door als alles af is. Kijk ik even naar de taalfauten.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Ik ook Wigo!
    Proficiat Elletje.

    Zullen wij jouw - en mijn antwoorden eens vergelijken ?

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Ik ook Wigo!

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Over de vragen van 2013 (2)

    Congrats, Wigo.

    Speciaal voor de feestgang(st)ers en receptietijgers onder jullie heb ik de inlevertermijn met een week verlengd tot en met zondag 19 januari. In het Pdf-bestand kan ik dat niet meer aanpassen, maar het is wel te vinden op deze plaats.
    Last edited by Clio; 29 december 2013, 15:01.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Eén onderwerp (vraag 5) al helemaal opgelost !

    Dat zijn dus alvast zes punten en vijf bonuspunten = 11 punten !

    Dat geeft de deelnemer moed, dus op naar het volgende onderwerp.

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Over de vragen van 2013 (1)

    In het bestand dat rechtstreeks op MO staat, is een aantal foto's abusievelijk in zwart/wit overgekomen. Het bestand is momenteel voor niemand meer toegankelijk, maar zo gauw het weer even kan (Breur is de laatste kerstboodschappen doen ) zal ik dat aanpassen.

    Verder ben ik vergeten te vertellen, dat je voor de oplossingen zo af en toe wel wat hebt aan Ach Lieve Tijd Maastricht, bepaalde uitgaven van de Stichting Historische Reeks Maastricht en de KB krantenbank / Delpher. Zelfs MO kan helpen.
    Last edited by Clio; 29 december 2013, 15:00.

    Leave a comment:


  • Koelekopke
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
    Natuurlijk meid doe ik mee, anders mag ik ook niet naar de oergezellige prijsuitreiking komen.
    En die willen we niet missen

    Ik geef je helemaal gelijk Parel, want voor de gezelligheid tijdens de prijsuitreiking, daar doe ik het ook voor !

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Natuurlijk meid doe ik mee, anders mag ik ook niet naar de oergezellige prijsuitreiking komen.
    En die willen we niet missen

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Courage, courage!

    En ik maar denken dat jullie het te gemakkelijk zouden vinden! Doe alsjeblieft mee, want anders heb ik al dat werk voor niets gedaan. En je hoeft echt niet alles meteen te weten! Laat het maar een beetje bezinken .

    Ik wil overigens best meer tijd inbouwen als jullie denken dat dat helpt. Haast is er immers niet bij, mits jullie dan ook maar blijven puzzelen en niet de luit in de wilgen hangen.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Helemaal eens Wigo, dat is te kort

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Op de eerste plaats Merci voor het samenstellen van de quiz Clio.

    De vragen heb ik nu al drie keer doorgelezen en ik concludeer dat de moeilijkheidsgraad ieder jaar stijgt.
    Zo ook wat betreft de gekozen onderwerpen, Chapeau !

    Er zijn slecht 2 à 3 onderwerpen waar bij mij meteen een lichtje gaat branden.
    Dat maakt mij wat nerveus, zeker gezien het feit dat alles al op zondag 13 januari binnen moet zijn !

    Ik denk er nu al aan om wat meer tijd aan te vragen, maar ik wacht eerst even de reactie(s) van de andere deelnemers af.

    Leave a comment:

Bezig...
X