Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Dank aan Breur voor het plaatsen van de link. Als iemand weet hoe ik het volledige bestand (WORD-bestand, 35,8 MB ) rechtstreeks op de site kan plaatsen, stuur dan een p-mailtje naar Clio.
Op de eerste plaats Merci voor het samenstellen van de quiz Clio.
De vragen heb ik nu al drie keer doorgelezen en ik concludeer dat de moeilijkheidsgraad ieder jaar stijgt.
Zo ook wat betreft de gekozen onderwerpen, Chapeau !
Er zijn slecht 2 à 3 onderwerpen waar bij mij meteen een lichtje gaat branden.
Dat maakt mij wat nerveus, zeker gezien het feit dat alles al op zondag 13 januari binnen moet zijn !
Ik denk er nu al aan om wat meer tijd aan te vragen, maar ik wacht eerst even de reactie(s) van de andere deelnemers af.
En ik maar denken dat jullie het te gemakkelijk zouden vinden! Doe alsjeblieft mee, want anders heb ik al dat werk voor niets gedaan. En je hoeft echt niet alles meteen te weten! Laat het maar een beetje bezinken .
Ik wil overigens best meer tijd inbouwen als jullie denken dat dat helpt. Haast is er immers niet bij, mits jullie dan ook maar blijven puzzelen en niet de luit in de wilgen hangen.
In het bestand dat rechtstreeks op MO staat, is een aantal foto's abusievelijk in zwart/wit overgekomen. Het bestand is momenteel voor niemand meer toegankelijk, maar zo gauw het weer even kan (Breur is de laatste kerstboodschappen doen ) zal ik dat aanpassen.
Verder ben ik vergeten te vertellen, dat je voor de oplossingen zo af en toe wel wat hebt aan Ach Lieve Tijd Maastricht, bepaalde uitgaven van de Stichting Historische Reeks Maastricht en de KB krantenbank / Delpher. Zelfs MO kan helpen.
Speciaal voor de feestgang(st)ers en receptietijgers onder jullie heb ik de inlevertermijn met een week verlengd tot en met zondag 19 januari. In het Pdf-bestand kan ik dat niet meer aanpassen, maar het is wel te vinden op deze plaats.
Opmerking