Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Heren, waar blijft u? Deelname is genoeg, u hoeft immers niet te winnen? En misschien, o misschien, krijgt u wel de poedelprijs die - naar ik heb begrepen - min of meer traditioneel voor Parel is. Dát zou wat zijn!
Ziet, hierboven heeft Breur u een mooie handreiking gedaan. Misschien een reden om alsnog mee te doen?
Ik heb ook nog niet alles. Ik blijf steken bij die kinderen en de EA.
Toch ga ik wat ik tot nu toe heb opsturen. Voor mij gaat het om het meedoen, niet om het winnen en........... ik heb heel wat opgestoken.
't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Teveel eer, vrees ik! Ik ben teveel afgeleid geweest door andere zaken, op het moment de verkoop van een kasteel (geen lucht-) in de Franse tijd.
Maar ik geniet er nu wel van dat ik op dit moment de beste mannelijke deelnemer ben. Zolang het duurt ....
Daar ben ik het helemaal mee eens en ik hoop het van harte. Een jaar lang nadenken over de nieuwe quiz is niet direct iets waar IK naar uit kijk.
Herman is een stil maar heel diep water. Heb je hem gehoord de afgelopen weken? Nee, dus. Gevaarlijk, dames!
GGrrr: het gaat hard hier. Het lijkt wel Antwoord en Vraag! Geniet ervan Herman. En over dat niet-luchtkasteel moet je bij gelegenheid eens vertellen!
Maar één ding vergeten jullie Steerke is een super chauvinist, die zou in de klas tegen haar leerlingen het liefst Maastrichts gesproken hebben, als het mocht.
Onthoud haar naam maar!!
Opmerking