Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Alles overziend hebben de heren eigenlijk ondermaats gepresteerd: de gedeelde 10e plaats van Hermanw en Pier moest voor ons de eer redden. Ikzelf heb daar weinig aan kunnen bijdragen
En als we het nu zo formuleren:
De heren hebben weliswaar een topprestatie geleverd, maar die dames hier! Die zijn nu eenmaal onverslaanbaar!
Wigo mien menneke, de höbs 't allemaol sjoen inein gefisternöld vaan begin tot en mèt 't bitter ind. Alhoewel bitter ? Iech höb gezeen totste zèllevers ouch versjrikkelek devaan genote höbs.
Wat leuk tot alle oerkondes noe ouch nog ins op MO stoon.
'Ne groete chapeau veur diech
Elletje leef keend, iech kiek noe al oet um aon de eindejaorskwis vaan 2012 te beginne. Hiel väöl suksès gewins en netuurlek ouch nog 'ne kier vaan harte perfiesia mèt dien euverwinning.
't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Van dichtbij heb ik mogen meemaken hoe bij de bekendmaking van de uitslag van de Eindejaarsquiz 2011 de spanning aan onze kant van de tafel tot bijna ondragelijke hoogten steeg . De verlossing kwam voor mij veel eerder dan voor jou , waarmee jij dan ook de terechte winnares werd. Heel hartelijk gefeliciteerd en heel veel sterkte gewenst met de volgende editie. Wigo heeft zich niet alleen als begenadigd quizsamensteller ontpopt maar ook als entertainer was het helemaal geen straf om naast hem te mogen zitten. Het was voor mij en Ton een bijzonder aangename ‘coming out & in‘ te midden van de deelnemers van Mestreechonline . Het bleef nog lang onrustig in de stad, maar we zijn nu weer op honk.
Dank, dank, allemaal!
Ik ga m'n best doen, maar waarschijnlijk hoef ik alleen langs bij Breur, want die heeft de uitslag van de quiz van 2012 al in de brandkast liggen!
Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!
Opmerking