Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vragen en opmerkingen eindejaarsquiz 2009

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • elvis
    replied
    Achteraf WIST ik die tenminste, maar een uur te laat!!

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    Bij het Ex Aequo onderwerp staan twee afbeeldingen. De vraag luidt echter of we iets kunnen vertellen over de afbeelding. Ik zeg het maar even.. ik neem aan dat degene die over beide iets weet te melden, meer kansen maakt?
    Hoe meer je kunt vertellen, des te meer kansen.
    Daarbij zouden jullie blij moeten zijn, dat alles traceerbaar is via het wereld wijde web.
    Denk nog maar eens terug aan de Ex Aequo vraag van vorig jaar, die olijfje ons voorschotelde..... .

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Ik heb nog echt niet alles gevonden dus zend ik pas op de uiterste houdbaarheidsdatum in, je weet maar nooit of je iets alsnog vindt, of kunt verbeteren!!

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Bij het Ex Aequo onderwerp staan twee afbeeldingen. De vraag luidt echter of we iets kunnen vertellen over de afbeelding. Ik zeg het maar even.. ik neem aan dat degene die over beide iets weet te melden, meer kansen maakt?

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Misschien zelfs al vóór het nieuwe millennium in 3001.

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Wikipedia..? Daar kan ik niet mee uit de voeten om gericht iets te zoeken
    ... en toch zul je er de nodige antwoorden vinden, olijfje...

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Yahoo....?
    Dat kan, maar dat is ook een zoekmachine en geen "zeer bekende, in diverse talen weergegeven webpagina", zoals ik aangaf.

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Ik zal nog een algemene tip geven, na de diverse verzuchtingen gelezen te hebben.
    Niet alles wat men wil weten en dan gaat zoeken via GOOGLE, zal of kan worden weergegeven.
    Maar er is ook nog een andere, zeer bekende, in diverse talen weergegeven webpagina, waar een en ander te zoeken en te vinden is.

    SUCCES!

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    Ik denk dat we elletje gewoon nu de hoofdprijs moeten geven dan zijn wij ervan af. :(
    En jullie er lekker vanaf zijn, denk het niet :(

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Haas kun je me uitleggen waar je 't over hebt ? Ik snap hier niks van
    Ik verwijs ermee naar het Wie ben ik topic. Daarin wordt de centrale vraag in de IK-vorm gesteld.

    In betreffende vraag werd dit door Sjef in het ene deel welgedaan,en in het tweede deel van de vraag dus niet.

    Leave a comment:


  • elvis
    replied
    Ik denk dat we elletje gewoon nu de hoofdprijs moeten geven dan zijn wij ervan af. :(

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Ook het antwoord op de eerste foto van de ex aequovraag heb ik gevonden!
    Dus Sjef heeft gelijk!

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H. Evers Bekijk bericht
    Hierop past slechts een antwoord van SJEF, die daarvoor vanwege zijn uitspraak ´Alles is te vinden op Google´ even al zijn sites zou moeten nalopen.
    Misschien is er iets veranderd sinds zijn eerste onderzoekingen voor de verdraaid lastige quiz?
    Gisteravond (zaterdag 26-12-2009 tussen 21:30 uur en 21:45 uur) heb ik gecontroleerd of alle webpagina's (waarop de antwoorden op de quizvragen te vinden te zijn) nog existeren en on-line zijn.
    En ja hoor: alles is perfect; er is niets veranderd op de betreffende webpagina's en alles is on-line.

    Mijn uitspraak "Voorop staat, dat de antwoorden op de vragen allemaal via internet te vinden zijn", geldt nog steeds.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Yes, tweede foto is te vinden op het net! Rest mij u verder sterkte te wensen!

    Leave a comment:


  • Ingrid M.H.Evers
    replied
    Hierop past slechts een antwoord van SJEF, die daarvoor vanwege zijn uitspraak ´Alles is te vinden op Google´ even al zijn sites zou moeten nalopen. Misschien is er iets veranderd sinds zijn eerste onderzoekingen voor de verdraaid lastige quiz?

    Twijfel ik inmiddels aan mijn digitale capaciteiten?

    Leave a comment:

Bezig...
X