Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stoomstoring in Maastricht-Oost van 6 mei 2015 en Burgernet.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Antonius
    replied
    Gelukkig sliep ik al om 21:45.
    Ik wist niet beter toen 's ochtends mijn GSM als wekker ingesteld schelde
    pas toen ik vriezer open deed was er een plasje water zichtbaar
    omdat de "alle smaken" gerechten voor 2 weken toch wel duur waren heb ik die allemaal behwaard en op een volgend gegeten

    ik was er behoorlijk ziek van zegt ze nog, afgehaald met de ambulance richting AZM

    kontroleer de koelketen... als u het bij uw vader / moeder / tante / buur kent
    ook u envida personeel mag eens even kijken of we gezond bezig zijn

    Leave a comment:


  • Rubke
    replied
    Klinkt te logisch voor woorden, en dat ze dan ook meteen water, gas en eventueel internet storingen maar gelijk meenemen

    Leave a comment:


  • Stoomstoring in Maastricht-Oost van 6 mei 2015 en Burgernet.

    Wellicht hebben jullie het al vernomen. Maastricht Oost werd 6 mei 2015 rond 21.45 uur getroffen door een grote stroomstoring. Informatie over deze storing was moeilijk te verkrijgen via de normale media gebaseerd op stroomvoorziening. Het mobiele netwerk bleek nog te werken; ik ontving tijdens de stroomstoring het afloopbericht van een Burgernetbericht betreffende een fietsendief. De snoodaard was gelukkig opgepakt. Tegelijkertijd dacht ik meteen, waarom geen Burgernetbericht verstuurd betreffende deze grote storing? Men zou dan aan een grote groep mensen kunnen mededelen wat er precies aan de hand is; de ingeschatte hersteltijd, wat eventueel wel en niet te doen e.d. Het telefoonnet naar diverse hulpdiensten zou zeker ontlast zijn. Ik heb telefonisch contact gehad met Burgernet en de suggestie van dit soort berichtgeving daar geplaatst. Mijn melding werd positief ontvangen en intern zal men overleggen of Burgernet ook in dit soort situaties wel of niet een rol kan vervullen.
    Last edited by Breur; 7 mei 2015, 10:47. Reden: Burgernet
Bezig...
X