Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Onderzoek achterban Tokkie Partij

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Onderzoek achterban Tokkie Partij

    Op een ander forum werd in een discussie over de een interessant onderzoek geciteerd, zie http://www.netwerk.tv/data/files/Ond...Vaanhang_0.pdf

    Eerst dacht ik dat het een persiflage was, maar het lijkt toch een serieus onderzoek te zijn.
    Lees zelf maar!
    If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

  • #2
    Ik snap niet wat jullie hier verschrikkelijk aan vinden. Hier worden toch feitelijkheden gerapporteerd?

    Opmerking


    • #3
      Het rapport is niet verschrikkelijk, het zijn inderdaad de feiten die gepresenteerd worden.

      En dat is juist zo komisch, want daar staat over de achterban wat ik al lang dacht.

      Verder ga ik daar maar niet op in, laat daar iedereen maar zijn eigen gedachten over vormen!
      If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Minckeleers Bekijk bericht
        Het rapport is niet verschrikkelijk, het zijn inderdaad de feiten die gepresenteerd worden.




        Ik dacht bijna naar een ander maastrichts forum te moeten omzien!

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
          Ik dacht bijna naar een ander maastrichts forum te moeten omzien!
          Dat had je kunnen zien aan de "smiley" die we op dit forum gebruiken als we het over deze materie hebben.
          If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

          Opmerking


          • #6
            Is dit een grapje? Dit kan toch geen serieus onderzoek zijn.
            Alhoewel het wel angstaanjagend in de buurt komt van de werkelijkheid.
            Maar daar staat weer tegenover dat ik mij moeilijk kan voorstellen dat graag naar zichzelf kijkt; uberhaupt de spiegel opzoekt......(zou die es moeten doen)

            Maar goed, voor mensen met een HBO (of hogere) opleiding is dit natuurlijk niet meer dat heerlijk, laugh out loud vertier. En daar ben ik natuurlijk helemaal voor!
            Being unstable & bitchy is all part of my mystique.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lucy Bekijk bericht
              Is dit een grapje? Dit kan toch geen serieus onderzoek zijn.
              Het rapport staat op de website van de actualiteitenrubriek "Netwerk" van de NCRV en de EO, dus zal dit geen grap zijn.

              Uit een onderzoek dat vlak na de Europese verkiezingen was gehouden bleek dat de aanhang van Geert voornamelijk bestaat uit Telegraaf-lezers.
              De NRC- en Volkskrant-lezers waren significant minder enthousiast over deze verlosser ...

              Last edited by Minckeleers; 5 juli 2009, 21:52.
              If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

              Opmerking


              • #8
                Gut, dan waren het in elk geval nog lezers met kennelijk een abonnement. Op grond van het onderzoek zou je denken dat ze vooral hun (beperkte) nieuws van internet halen.
                Don't PRESS me....

                Opmerking


                • #9
                  Zelf Telegraaf lezer maar beslist geen fan van iemand die een debat afdwingt en zonder reden van opgaven weg blijft.
                  Schreeuwen zonder een onderwerp te onderbouwen. en vervolgens weer weglopen.
                  Een zeer zwakke achterban heeft, laag opgeleiden, zonder ervaring.
                  Heel goed kan ik mij voorstellen, dat men dit " Tokkies " niveau noemt, dat is het ook.
                  Deze mensen hebben een lager opleidingniveau en slikken van de cavia alles als zoete koek,zonder over de gevaren en de ravage na te denken wat dit heerschap kan aanrichten.

                  Overigens een duidelijk en goed rapport, ik hoop dat veel mensen het lezen en goed gaan nadenken, in zoverre mogelijk!
                  Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                  Opmerking


                  • #10
                    Tja.... Eerst de financiele crisis, daarna de kredietcrisis en nu langzaam de persoonlijke crisis. En dan volgt wellicht een sociale crisis. In precies op dat moment hebben we verkiezingen. Ik houd mijn hart vast. Geert zal tegen die tijd nog weleens de grootste partij kunnen hebben. De polarisatie neemt toe, de ellende wordt groter

                    Wat overigens ook wel hilarisch is, is het bekijken van de cv`s van zijn fractie op www.pvv.nl. Ik dacht altijd dat phytotherapie een onzinnige besteding van je tijd is, maar was meneer Graus daar maar bij gebleven.

                    Opmerking


                    • #11
                      PVV-kopstuk Martin Bosma tijdens een forum met PVV-stemmers over "de linkse cultuur in Hilversum": “Vanuit Hilversum kunnen we die rode neuzen niet allemaal afhakken. Hoewel ik dat met heel veel plezier zou doen. Oooh, ik zie Clairy Polak daar al liggen….Ik hou op, geen fantasieën meer.”

                      Volgens het Parool een antisemitische uitspraak, en in elk geval buitengewoon onfatsoenlijk. De zaal met pvv-aanhang lag plat van het lachen. Ha, ha, ha.
                      Don't PRESS me....

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X