Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vrijwilligerswerk

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • SJEF †
    replied
    Vrijwilligersprijs

    Elk jaar waardeert de Gemeente Maastricht haar vrijwilligerswerk in de stad door het uitreiken van vrijwilligersprijzen.
    De prijswinnaars worden door een jury gekozen en door de burgemeester uitgereikt tijdens de jaarlijkse vrijwilligersdag.
    In 2008 is dat op zaterdag 1 november en wel voor de 20ste achtereenvolgende keer.
    Open deze webpagina voor meer doelgerichte informatie.

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Dat is raar.
    Het woord vrijwilliger wordt als "volontair" vertaald in het Frans.
    Terwijl het woord "vrijwilliger bij de brandweer" als "le pompier b?n?vole" wordt vertaald.
    Het woord vrijwilligerswerk wordt weer vertaald als "activit?s de service volontaire" en als "action volontaire d?sint?ress?e".

    Maar ja; ik ben dan ook geen Franse taalkundige .

    Leave a comment:


  • SJEF †
    replied
    Vrijwilligersmonument

    Er wordt inderdaad een beeld onthuld op zaterdag 3 november 2007.
    Bezoek hiervoor de webpagina van MADDMaastricht.

    ONTHULLING BEELD "DE VRIJWILLIGER"

    locatie: mosae forum.
    15.30 uur ? 16.15 uur onthulling.

    In het kader van het 25 jarig bestaan van ?t Struyskommitee in 2005 en het vijfentwingste Preuvenemint in 2006 werd een substantieel deel van het uit te keren bedrag besteed aan een kunstwerk ter ere van de vrijwilliger.
    De vrijwilligers houden immers de wereld en zeker ook ?t Preuvenemint draaiende.
    Dat wordt treffend uitgebeeld in een kunstwerk dat een plaats krijgt in het nabij de markt gebouwde Mosae Forum.
    Zie ook de website van het Preuvenemint.

    Leave a comment:


  • litleboeda
    started a topic Vrijwilligerswerk

    Vrijwilligerswerk

    ik las vandaag een kop van een krant over een vrijwilligers monument of beeld.
    weet hier iemand iets van
    het enige dat ik weet is dat het binnenkort onthuld word ik geloof bij t mosae forum
Bezig...
X