Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gerd Leers contra Geert Wilders

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Bekenden !?!

    Ik ken alleen onze burgemeester......
    Pier, helemaal gelijk.
    Wie zijn die mensen die om onze MO burgemeester staan?
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

    Opmerking


    • #17
      Gerd heeft zijn vuurdoop overleefd.

      http://nos.nl/video/196251-trapezeac...ter-leers.html

      Overigens lijkt me dit echt een opzetje. Ik neem aan dat hij al ingefluisterd was dat een brief vanuit het Europese Hof zou komen. Zo kan hij de PVV bedienen en aan de situatie verandert feitelijk niets.

      Al met al een sterk optreden, vooral het einde van dit interview! Links tevreden, rechts tevreden. Ik vraag me af hoe lang de man dit volhoudt.

      Opmerking


      • #18
        'Gerd Leers in Sprookjesland'

        Afgelopen donderdag kwam nrc-next met een interessante analyse van Auke van Ast over de positie van minister Gerd Leers in het kabinet-Rutte. Van Ast vraagt zich hardop af wat Leers toch bewogen kan hebben om zich te laten installeren als minister voor Immigratie en Asiel. Binnen een maand heeft hij zich al vier maal in de Kamer moeten verantwoorden, een record voor een pas-beëdigd minister. Volgens Van Ast stevent Leers af op een zelfgekozen politieke dood, omdat de immigratieparagraaf in het gedoogakkoord onverenigbaar is met de Europese wetgeving en dus onuitvoerbaar is. Dat bleek ook deze week weer toen hij in Brussel instemde met de afschaffing van de visumplicht voor Bosniërs en Albanezen, terwijl hij gezegd had tegen te zijn.
        De conclusie van Van Ast: Leers fungeert als paard in het politieke schaakspel van Wilders en Verhagen: hij mag rare sprongen maken, moet hard werken, maar zal uiteindelijk geslachtofferd worden omwille van een hoger doel.

        Bron: nrc-next, 11 november 2010, pp. 16,17.
        Reacties op het artikel in nrc-next op www.nrcnext.nl/blog/2010/11/11/gerd-leers-in-sprookjesland/
        Last edited by Toller; 15 december 2014, 20:19.

        Opmerking

        Bezig...
        X