Post hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Overig nieuws (niet gerelateerd aan Maastricht)
Sluiten
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtPost hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Equinox Bekijk berichtPost hier al het overig nieuws dat geen link heeft met Maastricht.
Ik geef toe dat het soms discutabel is of iets wel/niet direct te relateren valt aan Maastricht en wel/niet thuis hoort op MO.
Equinox heeft een punt als hij stelt dat sommigen soms wel erg gemakkelijk een thread openen, omdat ze iets leuk vinden. Enige zelfdiscipline is wellicht soms op zijn plaats.
Voor de rest mag, wat mij betreft, deze thread ook gelijk gesloten worden.
Maar... gelukkig ben ik geen moderator.
Ik wens hun veel wijsheid toe in dezeEen dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Beste allen,
Helaas zit ik in de luiers en kan dus niet alles volgen; maar ik merk de irritatie aan alle kanten. Laten we het leuk houden.
Equinokske: je punt is duidelijk. Help je mee het hier gezellig te houden?
Breur: ik verzoek je om op deze discussie tijdelijk een slotje te gooien en over een weekje dit draadje te verwijderen.
Aan allen: zand erover. Wie dat niet doet zal een waarschuwing ontvangen. Daarna zwaardere maatregelen. Hopelijk niet nodig!
Back to Mestreechse business op de manier die onze website siert: met respect voor eenieder.
Hartelijke groet,
Burgemeester, voorzitter MO.
Opmerking
Opmerking