Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Zoals we eerder in de bovengenoemde posting op MO al aangaven, hoopten wij dat minstens 15 leden zouden reageren.
Uiteindelijke hebben 13 leden gereageerd.
Éen deelnemer gaf aan geen donatie te willen/kunnen geven.
Tien deelnemers gaven aan jaarlijks een bijdrage te willen doneren en twee deelnemers zegden een eenmalige donatie toe.
Sommige leden hadden eerder al via mail of andere wegen aangeven te zullen doneren.
Omdat de enquête anoniem was/is weten we niet of er een "dubbeling" zit in de deelnemers van de enquête en de leden die via andere kanalen hebben gereageerd.
De eindconclusie is dat wij, als iedereen de toegezegde (jaarlijkse) donatie stort, we - gelet op de huidige balans - voldoende middelen hebben om het forum MestreechOnline zeker de komende 2 jaar en waarschijnlijk nog langer in de lucht te houden.
Dit is in ieder geval een mooie voorlopige eindbalans.
De storting, als dat uiteraard nog niet gebeurd is, kan worden overgemaakt t.n.v. de Stichting MestreechOnline te Maastricht,
IBAN: NL73 ABNA 0615 0242 54
BIC: ABNANL2A
Namens het stichtingsbestuur,
Sjefke,
Voorzitter
Logic will get you from A to Z, Imagination will get you everywhere !
Dank voor uw bericht mbt. uw bijdrage aan MO!
Ik zal het doorgeven aan de penningmeester ( voor als hij de postings, behorend bij dit onderwerp, nog niet zou hebben gelezen )
Logic will get you from A to Z, Imagination will get you everywhere !
Opmerking