Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Plaatsen foto's op MO - OEFENEN!!!

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Bully043 Bekijk bericht
    Dit word voor mij allemaal te moeilijk, dus ik stop er ook maar mee
    Ik hou het maar bij lezen hier.
    Dat begrijp ik Bully. Is ook moeilijk om dit zo "schriftelijk" uit te leggen. Moet eigenlijk voorgedaan worden en d'r in gestampt worden.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Bully043 Bekijk bericht
      Dit word voor mij allemaal te moeilijk, dus ik stop er ook maar mee
      Ik hou het maar bij lezen hier.

      Kom op Bully...

      Als James Watt, de uitvinder van de gloeilamp, het zo snel had opgegeven, dan zaten wij nu nog bij kaarslicht met onze tenen te spelen, toch??

      Ik denk dat je een fout maakt die ik in het begin ook vaak maakte.
      Vermoedelijk klik jij op de bewuste foto, waardoor je de foto op "Groot formaat" krijgt bij Mijnalbum.nl
      Dat hoef je niet te doen. Gewoon de foto die je op Mijnalbum ziet "kopiƫren" en op MO zetten.

      Wat ook kan is dat je de foto maakt en hem als groot formaat upload bij Mijnalbum.
      Als je z'n grote foto hebt, kun je die natuurlijk qua formaat aanpassen via de bovenstaande link waar Breur naar verwijst, of de foto even openen in Paint.
      Vervolgens schuif je de foto "in elkaar" en bewaar je de "nieuwe" foto als .JPG
      Je zult dan zien dat de foto hartstikke duidelijk is en toch een stuk kleiner.

      Probeer het nog eens als je wilt
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #18
        Al beter



        Oke met de goede uitleg van Pier is het me gelukt, heeft me heel wat zweet gekost
        Maar oke, dit voor de kenners, wat is dit? het is moeilijk te zien eigenlijk niet te zien op de foto. Maar aan de achterkant zie je een uitsteksel (zo zal ik het maar noemen) dit ziet zo uit als het haakje waar de naald in viel. Dus het lijkt in mijn ogen op een Brouche, maar ik kan me vergissen.
        Wie het weet, zeg het me AUB
        Oja bovenste foto is de achterkant aan de linkerkant het uitsteeksel.
        Last edited by Bully043; 5 november 2014, 21:33. Reden: Uitproberen

        Opmerking


        • #19
          Hoi Bully043,

          Allereerst perfect dat je toch weer geprobeerd hebt

          Toch nog een opmerking.
          Wellicht dat je de posting nog kunt bewerken door achter de foto's een "enter" te geven, dan wel de foto''s iedere keer apart te plaatsen (via het briefkaartje) in het bericht.
          Dan krijg je de foto's keurig onder elkaar en niet naast elkaar.

          Bovendien, nu je al een geoefend lid bent, kun je de foto's wellicht beter plaatsen in de thread "U zoekt, Wij vinden".
          Begin daar een nieuwe discussie, bijvoorbeeld met de titel "Oude speld?"

          Die wordt door meer leen en bezoekers gelezen dan deze Oefenthread.

          De reacties zullen daar toestromen, daar ben ik van overtuigd.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #20
            er worden eerst gleuven gegraven in de breedte st servaasbolwerk/klevarie Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	197
Size:	67,3 KB
ID:	96643

            Opmerking


            • #21
              Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	227
Size:	33,3 KB
ID:	96650
              dan in de lengte richting
              Last edited by Breur; 23 december 2014, 12:05.

              Opmerking


              • #22
                het lukt van geen meter drie verschillende formaten ?
                uitleg van de tekens en volgorde erg wenselijk gr ton.

                Opmerking


                • Breur
                  Breur Opmerking gevend
                  Een opmerking bewerken
                  Twee foto's had je goed geplaatst; voor de rest was je helemaal de draad kwijt. Je moet Upload from URL kiezen en dan de code van betreffende foto in Photobucket of Mijn album kopiƫren en plakken. Zo'n link ziet er zo uit: http://www.mijnalbum.nl/aFoto-LBGKELC3-D.jpg. Deze fantasielink werkt uiteraard niet!

                  Een bijlage is bedoeld voor kleine foto's die op je computer staan.
                  Last edited by Breur; 23 december 2014, 12:11.

              • #23
                Schermafdruk. Dus zo.

                Opmerking


                • #24
                  Zie ook http://forum.mestreechonline.nl/foru...7331#post87331. Als het nog niet lukt, moet je iemand vragen dit een paar keer voor te doen. Dat werkt het beste.

                  Opmerking


                  • #25
                    Zo te zien een foto van een groep deelnemers aan een historische optocht in Maastricht? Wie weet waar en wanner deze foto is gemaakt?

                    Opmerking


                    • #26
                      De uitvergrote foto!!

                      Kompleminte

                      Toller

                      Opmerking


                      • #27
                        Ik denk de historische optocht van 25 juli 1909 te Maastricht (Keizer Karelgroep).

                        Opmerking


                        • #28
                          Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                          Ik denk de historische optocht van 25 juli 1909 te Maastricht (Keizer Karelgroep).
                          Daar had ik ook al aan gedacht, maar er zijn aan het begin van de 20e eeuw meerdere van die optochten geweest. En dan blijft de vraag nog:
                          in welke straat staat deze groep opgesteld?

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X