Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

André Rieu

Sluiten
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Ik heb geen enkel bezwaar tegen een monument of straatnaam voor André. Of hij het zelf zou willen is een andere zaak! Maar eerst eentje voor Beppie Kraft, die heeft eerder Maastricht op de kaart gezet op muzikaal gebied . Maar Gemeente Maastricht is geen voorstander van persoonsverheerlijking levende personen in dergelijke vorm zover ik weet. Zou dat wel zo zijn dan was er al lang een Breurspad bekend in Maastricht .
    Zeg nu zelf Breurspad dat klinkt van geen kant. Maar in een mooie wijk Reu de Rieu......................
    Waarom krijgen enkel doden een straatnaam, levend is veel leuker
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

• Dat laatste is niet helemaal waar, Parel.

Bij de Tongersestraat ligt immers de Ezelmarkt.

En ik ken genoeg ezels die nog leven.

Sterker nog, die ken jij ook: ze zitten allemaal bij ons in het kabinet.
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
        Er is toch al een complete woonwijk naar jou genoemd?

Sint-Breur Beneden, en Sint-Breur Boven, Breurdal en Breurpark.

Nee, een standbeeld is echt teveel.
        In dit lichtvoetige onderwerp kan het wel. Haas je zit ermee opgescheept: de Hazendans.
        Overigens heeft mijn familie al een naam gescoord in Maastricht. Wel postuum.
        De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door rbastiaens Bekijk bericht
          Misschien is het idee al eens geopperd, maar ik vind dat André Rieu een standbeeld, en op z'n minst een straatnaam verdient, nog bij leven. Of je van zijn muziek wel- of niet houdt, doet hier niet ter zaken. Wat deze man presteert is niet alleen voor Maastricht een unicum, maar voor heel Nederland. Ik hoop dat veel mensen op dit forum het met mij eens zijn. O ja, een straatnaam vind ik aan de zuinige kant!

Rob
          Helemaal mee eens

Nadeel is dat een straatnaam ook kan verkommeren.
          Ik kan het weten.
          Ooit was ik het toonbeeld van Scheveningen.......
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

• Ook ik ben het levend bewijs
            Kompleminte

Toller

Opmerking

• andre

Goed om te horen, Breur, dat jij geen bezwaar hebt. Kunnen we meteen beginnen.
              Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
              Ik heb geen enkel bezwaar tegen een monument of straatnaam voor André. Of hij het zelf zou willen is een andere zaak! Maar eerst eentje voor Beppie Kraft, die heeft eerder Maastricht op de kaart gezet op muzikaal gebied . Maar Gemeente Maastricht is geen voorstander van persoonsverheerlijking levende personen in dergelijke vorm zover ik weet. Zou dat wel zo zijn dan was er al lang een Breurspad bekend in Maastricht .

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door rbastiaens Bekijk bericht
                Goed om te horen, Breur, dat jij geen bezwaar hebt. Kunnen we meteen beginnen.
                O ja, alle respect voor Beppie Kraft, maar ik denk toch niet dat zij in de schaduw van Rieu kan staan. Boven de lijn Mook kende maar weinigen Beppie Kraft.

Opmerking

• Volgens mij kennen de Eskimo's uzze Andre ook niet

Maar uzze Els Bude heet bij leven wel een straat naar haar genoemd
                  Kompleminte

Toller

Opmerking

• andré

Hopelijk heeft Rieu een opvolger voor zijn orkestleiding klaar staan. Als midden zestiger (Rieu) doe je het goed als je nog vijf of tien jaar door kunt gaan.
                    Het zou toch eeuwige zonde zijn als zijn orkest ophoudt met haar bestaan. In ieder geval doet het mij als Maastrichtenaar zeer als dat het geval zou zijn.

MZ&PC, MAVOC, eens vermaard, zijn al lang in het walhalla der sportverenigingen. De prestaties van Kimbria (tennis, atletiek en voetbal) behoren toe aan lang vervlogen tijden. Waarschijnlijk hebben onze kinderen er nog nooit van gehoord. Jammer en een beetje triest.

Ook mijn clubje M.V.V. bevindt zich helaas in de krochten van het betaalde voetbal. En als dan ook nog Rieu ter ziele gaat (zijn orkest) blijft niet meer veel over in Mestreech op sportief- en cultureel gebied. Zou dat niet treurig zijn?

Opmerking

• Jeugd.

Tja, de Cascadeurs vaan Mestreech worden er ook niet jonger op ... Maar de jeugd heeft de toekomst. Muziek en sport zullen altijd wel blijven. In welke vorm: ik laat mij verrassen (uitgezonderd de onvermijdelijke rollatorsprintwedstrijden). . Topsport is een kwestie van geld en connecties. En dat geldt ook voor een gedeelte van onze muzikale talenten.
                      De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Guido's orchestra misschien de....
                        Kompleminte

Toller

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
                          Guido's orchestra misschien de....
                          Dit lijkt mij het meest waarschijnlijke Guido komt uit de stal van André Rieu.

Daarbij als André wegvalt is het Strauss orkest niet wat het was, het is spannend maar het Strauss orkest staat of valt met André
                          In alles gaat zijn perfectionisme heel erg ver.
                          Zo werden er stoffen gekocht voor zijn nieuwe show, kleding voor het koor en net niet goed bevonden door André.
                          De dame die de verantwoording heeft voor het maken van de kleding werd naar Parijs gestuurd, om daar de originele stoffen te kopen.
                          ( Haar man kon ze meenemen)
                          Een leek zou het verschil niet zien...........maar André wel
                          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

• rieu

Natuurlijk heeft Rieu gelijk.

Opmerking

• Behalve thuis wellicht
                              De leefs mer eine kier .

Opmerking

• Beste mensen,
                                ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben, ik ben 21 juli 2017 naar het concert geweest, geweldige plaatsen, rij 5 middenvoor, alleen de afloop was niet leuk, ik had mijn camera in mijn hand met lus om mijn pols toen ik met vriendin naar ons hotel liepen en mijn toestel bruut van mijn hand getrokken werd... het toestel kan vervangen worden, herinneringen gen zijn er, maar mijn mooie filmpjes en foto's zijn weg, is er iemand die ze van die avond heeft en met mij wil delen ?

Mvg Patricia Janssen msn_patricia@live.nl

Opmerking

Bezig...
                                X