Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

André Rieu

Sluiten
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• André Rieu

Door een computerstoring moet er in de nacht van 5 juli op 6 juli worden doorgewerkt, op het Vrijthof.
    Men hoopt rond 0.400 uur alles draaiende te hebben.
    Vrijdag en Zondag is als gast, Vicky Leandros.
    Zaterdag de band Rowwen Heze.
    Zou Andr? het droog houden?
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Andr? wel, over mezelf ben ik wat minder zeker.
    Don't PRESS me....

Opmerking

Er zijn toch voldoende strijkers in het orkest; die kunnen eventueel de boel wel weer droogstrijken .
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

Opmerking

Waarom lig ik in een deuk van het lachen dat brengt natuurlijk de opmerking mee, " zou Andr? het droog houden", jullie zijn verrekte alert.

Deze discussie was wel serieus :mad:

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door parel
          Vrijdag en Zondag is als gast, Vicky Leandros.
          Zou Vicky dan het volgende zingen?

Andreeeee, wir fahr'n nach Lodz
          Andreeeee, wir fahr'n nach Lodz

Steh auf, Du altes Murmeltier
          Bevor ich die Geduld verlier
          Andr?, wir fahr'n nach Lodz
          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
          Thomas More

Opmerking

En potdorie als het niet waar is: dat zong ze inderdaad!!
            Leuk hoor. Ik wist helemaal niet dat vicky pas 36 was, althans zo te zien.
            Don't PRESS me....

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
              En potdorie als het niet waar is: dat zong ze inderdaad!!
              Leuk hoor. Ik wist helemaal niet dat vicky pas 36 was, althans zo te zien.
              Kan ik nu met die 2 juiste voorspellingen (het liedje en het uitblijven van de regen) als waarzegger de kermissen langs gaan? .
              Zo te zien op afstand wel, maar in het echt is ze een handvol elf-en oud.
              Thomas More

Opmerking

Oei.. hebben we nog ergens een mol?

Is rowwen h?ze net zo leuk als vicky? onee dit is geen vraag en antwoord topic. Ik ben blij dat ik vicky 'had' en ze is nog aardig ook en wethouder in piraeus.
                Don't PRESS me....

Opmerking

Gisteravond rond 10 uur, stond de wind zeer gunstig en Rowwen Heze-band, zong zijn meest bekende liedjes.
                  Aan de reactie van het publiek te horen en het daverende applaus was het een suc6.
                  Elvis vertel eens waar werden die witte schimmels voor ingezet, ik dacht 6 ? 8 stuks?
                  Persoonlijk zou ik Vicky Leandros ook liever hebben gezien en horen zingen, misschien jeugdsentiment.

Opmerking

Daarmee werd 'sissi' naar het podium gereden in een koets.
                    Vanavond is vicky er weer, dus luister maar goed!
                    Don't PRESS me....

Opmerking

Heeft iemand er nog iets van meegekregen dat er gisteren een vechtpartij is geweest op het vrijthof tijdens het concert???
                      Don't PRESS me....

Opmerking

Ja Gilb?rke maar het was niet op het Vrijthof, waar Rieu zijn concert gaf, de vechtpartij was zo de kop ingedrukt door de politie.
                        Het was aan de achterkant van de bune, dus achter de hekken.

Opmerking

André Rieu

Met gemengde gevoelens heb ik in de gazet gelezen dat Andr? niet meer wil dat er drankjes geschonken worden, aan de terraszijde van het Vrijthof.
                          Na een aantal jaren zelf op een terras te hebben gezeten, hield de eigenaar zich strikt aan de afspraken.
                          Die waren, het diner werd gebracht v??r het concert begon, en ook het afruimen, werd gedaan ruimschoots voor de aanvang van het concert.
                          De mensen die een flesje wijn hadden besteld, bij het dineren konden dit rustig opdrinken, echter nieuwe werd niet geserveerd.
                          De muzek van Andr? is toch van vrolijke aard en een dansje, op ZIJN Vrijthof, kijkt hij glimlachend toe.
                          Mijn gevoel zegt dat de kaarten OP het Vrijthof en van de restaurants in prijs niet ver uit elkaar liggen, ja dan kies je al snel voor diner en een drankje.
                          De eerste opwelling was,..h? Andr? krijgen wij arrogante trekjes?
                          Daarbij, kan je de Vrijthof ondernemers verbieden om 3 dagen, tijdens zijn concert, geen pils te verkopen?
                          Wat is jullie mening in deze?

Opmerking

Dit is het artikel in de gazet De Limburger van 3 september 2007.

Leers: Rieu heeft helemaal gelijk.

Andr? Rieu heeft honderd procent gelijk als hij wil stoppen met zijn optredens op het Vrijthof wegens geluidsoverlast door caf?gasten.
                            Dat zegt burgemeester Gerd Leers, die aangeeft de klacht zeer serieus te nemen.
                            "Ik wil nu keiharde afspraken met de ondernemers, desnoods op straffe van sancties."
                            De violist dreigt de vierde editie van zijn openluchtconcerten op het Vrijthof af te blazen, vanwege geluidsoverlast tijdens de concerten van afgelopen juli.
                            Volgens de tourmanager van Rieu werd de met horeca-ondernemers gemaakte afspraak dat er tijdens het concert geen alcohol zou worden geschonken door enkele caf?s overtreden.
                            Rieu had gisteren (02-09-2007) een gesprek met Leers.
                            Afgesproken is dat Leers twee weken de tijd krijgt betere afspraken te maken met de Vrijthof ondernemers.
                            Daarna wordt de knoop doorgehakt.

Leers staat pal achter Rieu.
                            "Iemand van zijn niveau mag kwaliteit verwachten.
                            Er zijn groepjes mensen die op het Vrijthof een eigen feestje bouwen en de muziek van Rieu als achtergrondbehang gebruiken.
                            Dat is zeer storend."

Leers gaat deze week met de ondernemers praten en wil nu nog strakker vastleggen dat er geen alcohol mag worden geschonken tijdens de concert.
                            "Dat is niet meer dan normaal.
                            In een theater loop je toch ook niet met drankjes heen en weer."

Houden caf?s zich dan nog niet aan afspraken, overweegt Leers sancties.
                            "Het is geven en nemen.
                            Als ze kwaad willen, kan de gemeente ook op haar strepen gaan staan en handhavend optreden."

De ondernemers aan het Vrijthof gaan er alles aan doen om de concerten van Rieu op het plein ook volgend jaar te laten doorgaan, zegt Berry Kuzelj, voorzitter van de verenigde Vrijthofondernemers en uitbater van horecagelegenheid Aux Pays Bas.
                            Kuzelj zegt dat hij geen klachten heeft gehoord.

"Ik heb drie dagen vijftien uur gewerkt tijdens de afgelopen concerten.
                            Ik heb links en rechts in de rij geen dronken mensen gezien.
                            Ook hebben wij ons gehouden aan de afspraak en geen alcohol geschonken tijdens het concert. Misschien kwam het rumoer van de overkant, ik weet het niet.
                            Ik ga maandag (03-09-2007) meteen uitzoeken waar de schoen wringt.
                            We moeten alle mogelijke middelen gebruiken om Andr? Rieu op het Vrijthof te houden.
                            Niet zozeer vanwege de directe opbrengst, maar voor het behoud van een mooi visitekaartje voor de stad Maastricht."

Ook eigenaar Rob Mulleneers van caf?-restaurant De Perroen aan de overkant van het Vrijthof zegt niet te weten waar de klachten vandaan komen.

Bron: DL 03-09-2007.
                            Thomas More

Opmerking

Volgens mij is het allemaal nogal overdreven. Ik heb er althans niet veel van gemerkt. Waar ik zat, kon je wel naar binnen om wat te drinken te halen, maar dat was dan wel he-le-maal achteraan buiten de hekken, ik kan mij niet voorstellen dat andr? daar iets van gezien, laat staan gehoord kan hebben.
                              Voor de rest zat iedereen braaf op zijn stoel. Ik weet niet hoe het de andere dagen was, maar wat ik begreep was dat er op 1 dag wat onenigheid onstond toen het regende. En mensen misschien in een caf? wilden gaan schuilen wat niet mocht. Maar van een lallend publiek is beslist geen sprake.
                              Don't PRESS me....

Opmerking

Bezig...
                              X