Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Beste broodjes zaak in Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    Ik ben de laatste keren dat ik in Mestreech was, wezen lunchen bij De Vitrine op Plein 1992 (tussen de Bieb en Café Zuid).
    Volgens een bericht in Dagblad De Limburger (de online versie) hoeven we daar ook al niet meer naartoe - althans niet voor de broodjes en salades, die ik hier eerder aanbevool. Jammer, de tent is dicht, er is een uitbreiding van Coffeelovers (van de overkant) in gekomen en verder, interessant wel, een onbemand infopunt van Zicht op Maastricht.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
      Omdat ik niets te maken wil hebben met wat voor drug dan ook, zet ik uit principe geen stap binnen een koffieshop. Ik moet er soms binnen voor post af te geven, omdat ze hun deur hebben openstaan, maar ik wil niets met die troep te maken hebben, dus ik kom er ook niet voor een broodje.

      De huidige eigenaars van het Wittebruudsje zijn dus Ramona en haar vriend. Het is maar net wat je gewend bent. Sfeer kan heel veel doen voor een eetgelegenheid. Als ik erlangs kom, zit het er altijd behoorlijk vol, en je zou toch zeggen: wanner de broodjes die ze er verkopen, niet goed zijn, dat het dan snel afgelopen is met de zaken.



      Jekerdal blijkt TOCH open te zijn, ik kwam er eergisteren met de bus langs, en er zaten mensen aan de bar.
      Waarom zou Jekerdal niet open zijn dan.
      Is naar mijn mening al een tijdje open op deze lokatie.
      De zaak lag voorheen op het Orleansplein, toen waren ze nog op zaterdag gesloten, maar dat is ook weer verleden tijd.

      Opmerking


      • #18
        Klopt, die zaak is van mijn oom en gewoon open.

        Opmerking


        • #19
          Als klandizie staat voor kwaliteit dan is de beste broodjeszaak in Maastricht gevestigd aan de Tongersestraat, even voorbij de Thai. Toen ik recent op woensdagmiddag omstreeks twaalf uur stadwaarts liep, stonden de studenten tot mijn verbazing in slangen op het trottoir. Toen ik omstreeks één uur terugkwam, was het nog steeds een drukte van belang. Toegegeven, het is maar een kleine zaak, dus er kunnen weinig mensen naar binnen. Maar kennelijk biedt men hier waar voor je geld. En met zo'n omloopsnelheid hoef je je over versheid waarschijnlijk geen zorgen te maken.

          Opmerking


          • #20
            Ik eet de laatste tijd mijn belegde stokbrood of sandwich bij Mickey Brown's, op mosae forum. Ze hebben 19 soorten! Van alles wat en vers, een nadeel is wel dat je niet je broodje zelf kan samen stellen. Maar de smaken van de flutes en de sandwiches maken dit helemaak goed.. Dit is nieuw, lekker en goedkoop! De carrot vake is ook niet normal zoooo lekker.. proberen!

            Opmerking


            • #21
              Beste lezer
              Ervan afgezien of ik er ooit naar toe ga, is de beste broodjeszaak van Maastricht natuurlijk niet te bepalen door de voorkeur van een enkele consument. maar scharen van eters.
              En zo gezien, klopt de stelling nog steeds: waar het druk is wordt goed eten uitgeleverd of ter plekke geconsumeerd.
              Goed is altijd de verhouding prijs en kwaliteit.

              Een half vers Baguette bij de bakker kost 35 eurocent en één ons Pastrami ongeveer 170 eurocent, met wat frisse dressing en algemene kosten 100 eurocent/minuut ben je voor ( +winst 25 eurocent ) 2,30 euro de man of vrouw.

              Ik heb echter nog nooit in Maastricht een lekker broodjeszaak gevonden waar alle ingredienten passend zijn.
              ik loop er toch al heel wat jaren rond.
              Er is altijd wel een van de ingredienten niet passend en dus qua smaak en prijs ronduit bedroevend.
              Dus ik maak het zelf met de hulp van alle middenstanders / slager / bakker / kaasboer / visboer

              Ik ga zelf dus iets voor de middagpauze even inkopen doen
              brood indien je dat gezond vindt
              vlees / vis OF kaas OF salade
              maar alle producten vers en bij de plaatselijk winkels die dat voorbereiden voor het Lunch uur.
              ik ben verguisd

              Opmerking


              • #22
                Nou ja, ik vind slagerij Franssen op de Pieterstraat helemaal niet slecht. Maar over smaak valt te twisten en over pastrami heb ik geen mening.

                Opmerking

                Bezig...
                X