Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Beste frituur in Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Beste frituur in Maastricht

    Bij welke frituur in Maastricht krijg je de lekkerste frieten, zoervleisch & snacks ?
    Fallor ergo sum

  • #2
    Ich dink: thoes bie de mam.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • #3
      Of ut door persoonlike historie kump of door de sjmaak: geaf mich toch meh Reitz.

      Opmerking


      • #4
        Friture Martha, Adelbert van Scharnlaan D 8
        Fallor ergo sum

        Opmerking


        • #5
          Friture Rika onderaan de Tongersestraat.
          If the doors of perception were cleansed, every thing would appear to man as it is: infinite

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
            Of ut door persoonlike historie kump of door de sjmaak: geaf mich toch meh Reitz.
            Verkoupe ze daor ouch nog get aanders, iech zeen tot mien verbazing tot aon de roete bove de zaak allemaol roej lampe branne.
            Kompleminte, Pieke

            Opmerking


            • #7
              lekkerste friet

              bij harie matheu friet rock en roll dat waor zoervleis en majoniase heerlijk

              Opmerking


              • #8
                Oppe Fraankestraot, haos oppe kruuspunt mèt de Czaar Peterstraot en de Keuning Clovisstraot.
                Zit noe nog steeds 'n frituur, die oetgebaat weurt door Ton, de zoon vaan Alex vaan Frituur Meatball aon de Eburoneweeg.
                Alex heet 2 jaor geleijje de frituur verkoch en woent noe in Thailand, mèt zien vruike Lee.
                Kompleminte, Pieke

                Opmerking


                • #9
                  Veurwat weurt Tuutsje vaan Teunsje heij neet geneumd? Dat zien veur miech op dit momint de bèste friete (in elk geval vaan Wiek). Ouch lekker zoervlès en knien! Kiek ouch heij.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Potloed Bekijk bericht
                    Oppe Fraankestraot, haos oppe kruuspunt mèt de Czaar Peterstraot en de Keuning Clovisstraot.
                    Zit noe nog steeds 'n frituur, die oetgebaat weurt door Ton, de zoon vaan Alex vaan Frituur Meatball aon de Eburoneweeg.
                    Alex heet 2 jaor geleijje de frituur verkoch en woent noe in Thailand, mèt zien vruike Lee.
                    Dankjewel Pieke voor dit bericht, is Lee terug naar Thailand en haar twee zonen zijn die nog hier?
                    Alex heeft voor hij zijn eigen frituur begon gewerkt bij Reitz op de Markt dus een goede leermeester heeft hij daar gehad.
                    Toch leuk te weten dat Lee terug naar Thailand is, ik wens ze veel geluk
                    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                    Opmerking


                    • #11
                      @ Perelke:

                      Kins diech daan ouch Saar, 't zusterke vaan Lee, die is al ieder terök naor Thailand gegaange.
                      De Ajste dochter vaan Saar heet op 't lètste mètgewèrrek in de frituur vaan Alex, en noe höb iech es iech miech neet vergis häör ouch al gezeen in de frituur vaan Ton.
                      Kompleminte, Pieke

                      Opmerking


                      • #12
                        Pieke,
                        Ja Saar hub iech good gekind, wat mij opviel was dat Lee lang hier was en niet zo geweldig Nederlands sprak, maar Saar sprak binnen een jaar Maastrichts.
                        En accentloos evenals haar zus heel vriendelijk maar Saar was veel vrijer in doen en laten.
                        Weet je 1 x per maand kom ik daar langs en steeds denk ik hoe zou het met Lee zijn, nu weet ik dat ze terug naar huis is.
                        Lee had een zoontje uit Thailand en een zoontje van een Maastrichtse man, Pieke bedankt voor de info
                        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                        Opmerking


                        • #13
                          De leukste fritures, dat waren die ''loket-fritures''.


                          Ogenschijnlijk een gewoon woonhuis, maar als je ervoor stond, zag je pas dat het een friture was.

                          Volgens mij was dat de friture die hierboven beschreven staat, hoek Frankenstraat/Koning Clovisstraat/Czaar Peterstraat. Hij lag ''fysiek gezien'' in de Frankenstraat.


                          En ja, ik kan me hun friet herinneren. We gingen weleens wandelen in de buurt waar we later zouden gaan wonen, en waar we al jaren stonden ingeschreven voor een woning. Tja, dan wil je weleens de A2 (toen nog E9) oversteken, even verderop lan mijn opleiding.


                          Die friture heeft er wel van geprofiteerd. Er lag volgens mij echter nog een andere, iets dichter bij de school, in de Koning Clovisstraat, voor zover ik weet.
                          I am not a complete idiot. Some parts are missing

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                            De leukste fritures, dat waren die ''loket-fritures''.

                            Er lag volgens mij echter nog een andere, iets dichter bij de school, in de Koning Clovisstraat, voor zover ik weet.
                            Klopt, die ligt er nog steeds.

                            Opmerking


                            • #15
                              bij de noormannensingel is ook een frituur, gerund door chinese mensen
                              Heerlijke frieten, het zuurvlees is ook erg lekker en de frikadel speciaal!
                              iets langer gebakken dan de gemiddelde frieten. (vind ik lekkerder)

                              naast de frituur is ook een cafe, dat helaas door drugshandel daarbinnen is gesloten.
                              De drugsoverlast in de buurt is sindsdien ook flink afgenomen naar mijn mening, maar dat hoort niet thuis in dit topic.

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X