Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De Vestingwerken

Sluiten
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Jammer is dat ik het bestand niet 90 graden gekanteld krijg, waardoor dit document wat moeilijk te lezen is.
    Om er eens goed nar te kijken zou je het moeten uitprinten.
    Probeer een Chrome!

Chrome webbrowser:
    Als ik op de link klik, dan opent zich een nieuw (Chrome) browser tabblad met daarin het 'beeldkwaliteitsplan'.
    Indien ik dan met de muiscursor in het document ga staan, dan verschijnt bovenaan in de online .pdf een donker gekleurde balk met aan de rechterkant een drietal icoontjes, te weten 'printen' , 'downloaden' en 'rechtsom draaien'.

Safari:
    Rechtsom draaien wordt in deze webbrowser zo te zien niet ondersteund.

Logic will get you from A to Z,
    Imagination will get you everywhere !

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke Bekijk bericht
      (..)
      Chrome webbrowser:
      Als ik op de link klik, dan opent zich een nieuw (Chrome) browser tabblad met daarin het 'beeldkwaliteitsplan'.
      Indien ik dan met de muiscursor in het document ga staan, dan verschijnt bovenaan in de online .pdf een donker gekleurde balk met aan de rechterkant een drietal icoontjes, te weten 'printen' , 'downloaden' en 'rechtsom draaien'.
      (..)
      Het werkt bij Chrome inderdaad

Bedankt Sjefke.
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Opmerking

Dit is top

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
          Bijgaand een link naar het (historisch) onderzoek uit 2005-2008 van de gemeente Maastricht, uitgevoerd door Humble Architecten, naar het Klevarie-terrein.
          http://ruimtelijkeplannen.maastricht...liteitplan.pdf

Jammer is dat ik het bestand niet 90 graden gekanteld krijg, waardoor dit document wat moeilijk te lezen is.
          Om er eens goed nar te kijken zou je het moeten uitprinten.
          Machtig interessante info althans zeker voor ons.
          Met name blz. 29// blz. 42 //blz. 110 de inrit en ingang inmiddels zijn al diverse plannen anders.
          ook naast en achter de toren dat zijn 2 keer 4 woningen . mijn dank voor de info.
          ps
          jammer dat mijn foto,s te groot zijn om te plaatsen. ik heb er ca 150 van de sloop vanaf sept 2016 tot nu.

Opmerking

Bezig...
          X