Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Aldi Herculeshof dicht.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    De toller vindt het dan zeker lekker
    Kompleminte

    Toller

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
      Ja, als je het ding uit je vingers hebt laten vallen, is het beschuit zonder muisjes.......
      Dat ding heet baby en dat laat je niet uit je handen vallen

      En de Toller vindt dát lekker?
      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

      Opmerking


      • #18
        Ja die dingen die op de grond vallen
        Kompleminte

        Toller

        Opmerking


        • #19
          Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt

          Die draadje is dus min of meer terecht de nek omgedraaid. Wordt ook tijd dat mensen meer positief onderwerpen benaderen. Af en toe lijkt het hier een klaagbank en een voortdurend omkijken naar het gepasseerde. Echte romantici dus. Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt .

          Opmerking


          • #20
            Het was ook in eerste instantie mijn bedoeling om aan te geven dat Daalhof/Hazendans wel erg karig bedeeld is met 1 supermarkt.


            Grote paniek, toen ook LIDL (zij het voor 1 dag) de deuren sloot. Dinsdag was er een kleine ''verbouwing''. Ik kan, afgezien van het op een andere plek terugvinden van artikelen, niets ingrijpends ontdekken.

            Maar zoals gezegd: ook dat laatste doet geen recht aan dit topic.

            Vraag blijft: moet er een andere supermarkt de open gevallen plek van de ALDI opvullen, of is 1 supermarkt genoeg?
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • #21
              Nu ja invullen van een leemte is het probleem.
              Als die vaste lasten er zodanig hoog zijn (qua huur van de locatie) dan wordt dat lastig

              Er ligt niet ver van Daalberg, ook de PLUS markt en dat supermarkten elkaar de supermarkt-oorlog hebben opgelegd is hun eigen trauma.
              Met ook afvallers en winnaars.
              Waarmee maak je het de klant lekker, lekker om er te komen en regelmatig blijven winkelen.
              Dat ligt toch niet enkel aan prijs en kwaliteit, dat ligt ook aan flair en uitstraling.

              Recent winnaar, als supermarkt van het Jaar 2013 geeft toch weer te denken.

              Alhoewel dat schrijvende ik toch wel eens mag verwijzen naar Yildiz die er alles aan doet zijn klanten goede waar te leveren voor het geld dat te besteden is.
              En ja het lijkt een bazaar met vreemde merken, maar met heel behulpzaam personeel en prima verse levensmiddelen.

              De juiste formule is altijd al heel moeilijk geweest.
              De reclame wereld t.o.v. de werkelijkheid.
              Maar ik zelf haal graag mijn dagelijkse verse levensmiddelen daar waar het ook vers aangeboden wordt. De Slager, de Groentenman, de Bakker.

              en dat is die formule die het duurst lijkt maar wel ook de beste tevredenheid levert.
              ik ben verguisd

              Opmerking


              • #22
                Daalberg? Is dat de naam van de uitbreidingswijk achter Oud-Caberg, richting Belgische grens?




                Overigens is het invullen van de vrijgekomen ruimtes geen probleem, want het Kruidvat gaat op de vrijgekomen plek van de Aldi zitten, en de Lidl krijgt de vrijgekomen Kruidvatruimte erbij..
                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                Opmerking


                • #23
                  Dat lijkt me sterk. Die ruimte is veel te klein voor een supermarkt.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                    Daalberg? Is dat de naam van de uitbreidingswijk achter Oud-Caberg, richting Belgische grens?




                    Overigens is het invullen van de vrijgekomen ruimtes geen probleem, want het Kruidvat gaat op de vrijgekomen plek van de Aldi zitten, en de Lidl krijgt de vrijgekomen Kruidvatruimte erbij..

                    daalhof (niet ver van Daalhof, richting pottenberg)
                    hoe kwam ik erbij

                    (achter de Jumbo in Caberg ligt die nieuwe Aldi)
                    ik ben verguisd

                    Opmerking


                    • #25
                      Ach, gisteren sprak iemand over heuvelberg.

                      Opmerking


                      • #26
                        Als we toch bezig blijven met supermarktnamen en wijknamen: Jumbo ligt op Malberg........ De super op Caberg is de Plus.


                        Hebben we nu alle grote namen gehad? Dan krijgen we geen boete van het Commissariaat van de Media.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking

                        Bezig...
                        X