Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Bedreiging bij winkelcentrum Herculeshof

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Bedreiging bij winkelcentrum Herculeshof

    Allereerst, ik hoop dat Michel Detisch ook hier eens meeleest.

    Ik heb al vaker klachten doorgegeven, en soms kreeg ik Michel zelf aan de lijn, maar steeds was het: het heeft onze aandacht, en we kunnen niet op alle plekken in Maastricht tegelijk zijn. Mijn voorstel om vuurwerk-overlast bij de wortel aan te pakken, dus over de grens al te beginnen met controleren, heeft ie echter keurig opgepikt. Komt waarschijnlijk om dat het idee door meerdere mensen is ingebracht.

    Maar nu het volgende:


    Straks, bij het uitstappen uit een Veoliabus, meende ik een vroegere collega te herkennen, maar ze bleek het niet te zijn, en het meisje haalde verder haar schouders op, maar deed verder niet vervelend.

    Haar vriendje echter, die was er niet van gediend dat ik haar aansprak, en is me bijna tot mijn woning hinderlijk gevolgd, almaar vragend en eisend dat ik hem antwoord zou geven, waar ik die persoon van kende. Het meisje probeerde hem overigens tot rust te krijgen, dus haar valt niets te verwijten.

    Is dit normaal in Maastricht, is dit het gevolg van het lakse politiebeleid om vooral niet in te grijpen (en te beweren dat ze niet overal tijd voor hebben)?

    Ik heb dit als zeer bedreigend ervaren. Ik denk dat dit soort incidenten fors terug gedrongen kan worden door meer (zichtbaar en onzichtbaar) in de wijken aanwezig te zijn. Ik heb er GEEN melding van gemaakt op 0900 8844, dit keer, omdat er TOCH geen ander antwoord komt dan ''het heeft onze aandacht, mijnheer''. Daar schiet ik niets mee op.

    Het is toch te gek voor woorden dat je niet eens op straat iemand zou mogen aanspreken, zonder dat zo'n opgefokt kliertje zich op zijn teentjes getrapt voelt?
    I am not a complete idiot. Some parts are missing
Bezig...
X