Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Q-Park Brusselsepoort

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Q-Park Brusselsepoort

    Laat ik beginnen dat ik niets tegen betalend parkeren heb, dat zijn wij onderhand wel gewend in Maastricht.
    Oké het is prijzig.:(

    Als je op de Brusselsepoort parkeert kost dat € 50 cent voor 50 minuten.
    Kom je ná 52 minuten terug betaal je de volle prijs te weten € 100 cent, dus die 2 minuten kosten € -50 cent.

    Nu heb ik mij laten vertellen dat het in de parkeergarages in de binnenstad óók zo is.
    Dit is voor iets betalen wat je niet gebruikt, en iedere parkeerder overkomt dat weleens.

    Een tijd geleden heb ik in de krant gelezen, dat er een onderzoek zou komen, of dit Q-Park juridisch kon maken.
    Helaas ben ik de naam vergeten van de onderzoeker/actievoerders, heeft iemand hier nog iets over vernomen?
    Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

  • #2
    met zo'n q-park zapper betaal je al per minuut (als ik het goed heb)
    Fallor ergo sum

    Opmerking


    • #3
      Hahaha 50 cent voor vijftig minuten 'prijzig'. Hihihihi. Dat is net zoveel als een boodschappenkarretje. Nee zonder gekheid.. als je bedragen gewend bent van pakweg 2,50 per uur... Pardon ik bedoel 4,80.
      Don't PRESS me....

      Opmerking


      • #4
        Dat is inderdaad van de zotte!
        Don't PRESS me....

        Opmerking


        • #5
          Hier is een nieuwtje over de eigenaar Q Park, klik op de URL en vervolgens op de landkaart Maastricht.http://www.quotenet.nl/rijkenkaart/
          Even geduld hebben, de landkaart laat een paar tellen op zich wachten
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
            ongemerkt (?) is de prijs inmiddels weer verhoogd naar 30 cent voor het eerste kwartier, daarna loopt de prijs snel op om notoire langparkeerders te ontmoedigen
            Sorry maar ik geloof niet in langparkeerders, wel in de 'huisprijs-lijn van Q-Park'.
            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

            Opmerking

            Bezig...
            X