Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Muziek op balkons Wyck

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Muziek op balkons Wyck



    Dagblad De Limburger:

    De band GrePol M.A.F.I.A. speelt vrijdag en zaterdag tussen 18.00 en 20.00 uur op twee balkons in Wyck. Dat gebeurt bij Hotel Restaurant Beaumont en bij de voormalige Cinema Palace.


    door onze verslaggever
    MAASTRICHT


    Het gezelschap bestaat uit Dimitris en Theodosios Kosmidis uit Griekenland en Greg en Piotr Torunski uit Polen. De vier hebben elkaar in 2008 ontmoet in Maastricht.

    "Op 23 december - tijdens Magisch Maastricht - speelde twee van de vier muzikanten op een vrij koude, regenachtige dag al bij ons op het balkon”, zegt hoteldirecteur Harrie Beaumont. "Wyck is dynamisch en bruisend en dat willen we met dit leuke evenement laten zien. We hopen dat mensen letterlijk omhoog kijken. Vorig jaar stond ik voor de bloemenkiosk te kijken naar de mensen die met een big smile op hun gezicht genoten. Daar werd ik heel vrolijk van en het heeft me getriggerd om de muzikanten - in volledige bezetting - terug te laten komen. Het zijn goede muzikanten, we hebben ze niet zomaar van de straat geplukt.”
    Beaumont wil met dit evenement samen met Hotel & Tapperij De Poshoorn 'afwijken van het gebruikelijke'. "Het podium wordt daarom vervangen door balkons.”

  • #2
    Wij zitten er!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • #3
      De band GrePol M.A.F.I.A.

      [ame]http://www.youtube.com/watch?v=kNU67U3PLiA&feature=relmfu[/ame]

      Opmerking


      • #4
        Spelen ze ook iets met meer pit?

        Opmerking


        • #5
          Kom zelf maar luisteren, ik reserveer wel een plekje!
          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

          Opmerking

          Bezig...
          X