Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

U zoekt, wij vinden

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • U zoekt, wij vinden

    Deze rubriek is die niet meer aanwezig op MestreechOnline ? indien wel, waar kan ik deze vinden of is er een andere manier om informatie over een bepaalde Maastricht gerelateerd onderwerp iets te vragen.
    MestreechterSteerke gief um Mestreech.

  • #2
    Hoe bedoel je, de rubriek staat toch op de homepage!
    Kompleminte

    Toller

    Opmerking


    • #3
      [ATTACH=CONFIG]n97576[/ATTACH] Ik zie alleen de forums - Blogs - Artikelen enz. uiteraard de subforums, maar ik de rubriek niet terugvinden, ik heb IE 11 en ook Chroom. Hieronder een print
      Bestanden bijvoegen
      Last edited by goofjohn; 7 maart 2015, 08:34. Reden: groter print
      MestreechterSteerke gief um Mestreech.

      Opmerking


      • #4
        Goofjohn staat niet alleen in zijn vraag naar 'U vraagt, wij vinden',ik heb er ook al enkele keren naar gezocht. Volgens mij was die rubriek op de vorige Home-page een subforum onder de rubriek 'Maastricht kort & klein'. Daar staan nu knoppen naar drie 'oude' rubrieken, maar 'U vraagt' zit daar niet bij. Misschien dat Rubke dat bestand naar voren kan halen?

        Opmerking


        • #5
          We zijn er gisteren achter gekomen dat als je niet ben ingelogd als MO gebruiker je die rubriek niet ziet. De deskundigen kijken er naar.
          Kompleminte

          Toller

          Opmerking


          • #6
            Ik vraag me af of dat juist is. Toen ik vanochtend postte, was ik wel degelijk ingelogd. Ik zag tenminste rechtsboven mijn avatar. Succes met het mysterie.
            Last edited by Clio; 8 maart 2015, 11:06.

            Opmerking


            • #7
              Ook ik mis die rubriek!

              Opmerking


              • #8
                Is hersteld.

                Opmerking

                Bezig...
                X