Aankondiging

Sluiten

Vrienden van 2017

Stelt U onze activiteiten op prijs? Word dan vriend van Stichting MestreechOnline voor het jaar 2017. Een vrijwillige bijdrage is altijd welkom.
Bankgegevens: Stichting MestreechOnline: IBAN : NL73 ABNA 0615 0242 54 BIC : ABNANL2A
Meer lezen
Minder zien

Van harte welkom op www.mestreechonline.nl!

Sluiten
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Van harte welkom op www.mestreechonline.nl!

Beste forumbezoeker,
    Van harte welkom op ons forum! Graag vertel ik u wat meer over www.mestreechonline.nl.

In dit forum staat Maastricht centraal in al zijn facetten. De rubrieken zijn veelzijdig: historisch tot hedendaags, politiek, kunst en cultuur, ontspanning en vermaak. Kortom de onderwerpen geven iedereen mogelijkheid tot online communicatie. Voel u vrij om opmerkingen te plaatsen, om vragen te stellen of om informatie aan te vullen.
    MestreechOnline (MO) wil een veilig en fatsoenlijk forum zijn. Om dit te waarborgen willen wij u vriendelijk verzoeken om de normale fatsoensregels in acht te nemen. Het forum kent natuurlijk ook forumregels. We zouden het op prijs stellen als u deze wilt doorlezen. Om te garanderen dat de regels nageleefd worden en discussies ordelijk en fatsoenlijk verlopen hebben we een uitstekend team van moderatoren. Zij zullen indien nodig de discussie in goede banen leiden.

Voor verdere (specifiek technische) uitleg naar de werking van het forum verwijs ik u graag naar “FAQ”.

Ik wens u veel plezier op onze website. Ik hoop ook uw berichten te mogen lezen: deze website kan immers niet zonder uw bijdragen!
    Namens Stichting MestreechOnline, onze moderatoren en iedereen die MO een warm hart toedraagt, een hartelijke groet,

Toller,
    Voorzitter Stichting MestreechOnline.
    Last edited by Breur; 7 augustus 2015, 10:54. Reden: Aangepast aan actualiteit.
    Kompleminte

Toller
Bezig...
X