Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Rondom de Eindejaarsquiz 2014

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    (..) De politieke vraag is door iemand 100% correct beantwoord. (...).
    Dan denk ik dat de winnaar al bekend is....

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Simpel: wij moeten nog fysiek overleggen over enkele wat "vage" antwoorden gegeven door sommige inzenders. We hebben zelfs antwoorden gekregen die niet gevraagd werden. Een enkele snoodaard heeft zelfs een vraag aangepast. Overigens dienen wij taalfouten mee te laten wegen? Wat denken jullie? Het is altijd handig wat vragen terug te spelen naar vragers. . Een tipje van de sluier: het wapenschild in de St. Janskerk heeft niemand herkend. De politieke vraag is door iemand 100% correct beantwoord. De locatie van het schilderij met Dhr. Regout erop afgebeeld heeft niemand exact aangegeven... Het wordt dus spannend.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Aan jullie eerlijkheid twijfelen wij absoluut niet !
    Immers het vertrouwen in de twee quizmasters 'zit wel snor'.
    Maar waarom moeten wij zo lang wachten op de juiste antwoorden ?
    Er wordt toch niet gevraagd naar de uitslag ergo naar de eindklassering in 'de top tien'.
    Misschien kunnen/willen jullie e.e.a. nog eens (her)overwegen.
    Bij voorbaat onze dank hiervoor.

    Leave a comment:


  • Toller
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

    Hier hebben we natuurlijk alle vertrouwen in, maar komen de juiste antwoorden ook op MO te staan?


    Wij zijn hartstikke eerlijk, na de prijsuitreiking kunnen jullie ze uiteraard hier terugvinden

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    (...) Toller en de secretaris zullen zonder onderscheid des persoons coulant doch rechtvaardig jureren. Bedankt voor de deelname.
    Hier hebben we natuurlijk alle vertrouwen in, maar komen de juiste antwoorden ook op MO te staan?


    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Jullie inzendingen (huiswerk) zijn in goede orde gearriveerd ter secretarie van MO. Toller en de secretaris zullen zonder onderscheid des persoons coulant doch rechtvaardig jureren. Bedankt voor de deelname.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    ....
    Als ik één van deze vragen goed heb, dan is dat......... nou ja.... kennis zullen we maar zeggen.....
    Bij mijn weten en zoals ik kan inschatten heb je inderdaad één vraag goed Pier.
    Hiermee bewijs je, zoals je zelf schrijft, ... jouw kennis !
    Maar, ik kan het ook mis hebben, de uiteindelijke goedkeuring en uitslag is aan ... de twee quizmasters.

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
    Sjiek dat er toch al de nodige inzendingen zijn !
    Maar waar blijft onze Pier met zijn antwoorden en de politieke uitspraken ?
    Nou, zoals bovenstaand al aangegeven heeft Pier tot in de diepste spelonken gezocht naar uitspraken.
    Ik heb, snel gerekend, 6 uur naar verkiezingspraat liggen luisteren, maar heb niets, nada, niënte gevonden!!!

    Uiteindelijk heb ik maar wat in het wilde weg gegokt.
    a) Maastricht verdient toppolitici.----- Lijkt mij een echte VVD uitspraak, dus John Aarts
    b) Het zou om de inhoud moeten gaan en niet om de oppositie en coalitie - Lijkt mij een uitspraak van een gefrustreerde oppositiepartij, dus het CDA i.c. Vivianne Heijnen
    c) Maar er zijn ook heel veel dingen die wij miskleunen --- Dat kan maar één partij zijn! D66 en dus Mieke Damsma
    d) Bij mij zit iets in de genen ---- Logisch! Dat moet Jan Hoen zijn. Sinds1970 in de politiek, toch?
    e) Wij spitten ----- Altijd aan het spitten is er maar één. Dus Kitty Nuyts.

    Als ik één van deze vragen goed heb, dan is dat......... nou ja.... kennis zullen we maar zeggen.....

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    Proef ik enige onvrede, was het dan zo moeilijk?
    In het begin ja naderhand kreeg ik van de jury alle medewerking m.b.t...............................HINTS!
    En toen werd het een fluitje van een cent, dankzij de hints.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Pieren komen pas in het donker bovengronds. En zo geschiedde! Bedaaaank.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Sjiek dat er toch al de nodige inzendingen zijn !
    Maar waar blijft onze Pier met zijn antwoorden en de politieke uitspraken ?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    En burgemeester is binnen met een geluksbrenger .

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    Proef ik enige onvrede, was het dan zo moeilijk?
    Het was moeilijk, ik heb lang niet alle antwoorden.

    Maar het moet ook niet te makkelijk zijn, want anders zitten jullie straks met 20 winnaars van de eerste prijs, met (wit)lof. Dus van mijn kant: zeer zeker geen kritiek.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
    Met dank aan de quizmakers dat ze net zoveel plezier mogen hebben als wij bij het invullen ;-)

    Met dank aan het glazenwassersbedrijf voor het uitlenen, van de glazenwasser bij de BOE?

    Met dank aan de steigerbouwers voor het lenen van de steigers, om zo mijn BOE te kunnen lokaliseren.

    Met veel dank aan Gilbérke voor zijn geduld met Parel die tijdens deze quiz niet te genieten was. J

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    En de lijsten van Rubke hebben de jury bereikt .

    Leave a comment:

Bezig...
X