Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Eindejaarsquiz 2014

Sluiten
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Breur heeft het eerste 0,0001 punt al van de komende Eindejaarsquiz......
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • #17
      Jammer dat ik de laatste dagen niet inlogde, want dat Olijfje Pier omdoopte in Pierlementarier was mij ook zonder vingerwijzing nog bekend. Een geweldige vondst!

      Ik zie dat de met zoveel zorg door Toller en Breur samengestelde Quiz 2014 is gewonnen door Pier. Eindelijk dan toch! Van harte, Pier. Zat vast in minder kunst en meer politiek. In Wigo heb je een geduchte runner up. Hem de loef afsteken, is niet eenvoudig, zoals de quizzers weten. Ook Wigo van harte gefeliciteerd. . Benieuwd wat het eind dit jaar wordt. Ik hoop dan wel mee te kunnen doen, maar vrees reeds nu de opgaven.

      Opmerking


      • #18
        De onderwijswet van 1920 staat enkel de punten 1 t/m 10 toe. 0,0001 is wettelijk niet toegestaan. Toch zal ik gebruik maken van deze minieme voorsprong. Ik heb geen zin om de ramen te gaan lappen ten huize van de quizmaster als gevolg van het behalen van de poedelprijs.

        Opmerking


        • #19
          Jammer dat ik niet bij de uitreiking kon zijn (verplichtingen in het buitenland ..
          volgend jaar doen we natuurlijk weer mee. hoop dat er dan meer deelnemers meedoen aan deze mooie quiz.

          Fallor ergo sum

          Opmerking

          Bezig...
          X