Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De vragen van de quiz 2013

Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Wigo, chapeau! Wat een verhaal! Kompleminte!
    Last edited by elletje; 26 januari 2014, 17:13.
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • Wigo, kins diech dat leedsje vaan "Diech bis op d'n köpke gevalle" ?
      't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
      is es Mestreechteneer te mage leve ...

      Opmerking


      • Volgens mij wel! Had die vanmiddag niets anders te doen?
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking


        • Die vraag heb ik hem inderdaad zelf ook gesteld
          't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
          is es Mestreechteneer te mage leve ...

          Opmerking


          • hahahaha! Twee zielen één gedachte!
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking


            • Voor alle duidelijkheid wil ik wel een tipje van de sluier oplichten. (Maar s.v.p. niet verder vertellen !)

              Tijdens mijn zoektocht naar oplossingen heb ik 'mien köpke' gestoten tegen een uitsteeksel van de Toegangsdeuren van de Statenzaal.
              Het voelde alsof iemand hard op mijn hoofd sloeg.

              De dagen daarna droomde ik steeds over de Eindejaarsquiz en dat gaat niet weg.
              Daar kan ik zelf ook niets aan doen en vanmorgen wist ik nog precies hoe alles in elkaar zat. Dat heb ik allemaal snel opgeschreven.

              Niet alleen om jullie deelgenoot te maken van mijn visie, maar ook om jullie nog eens te laten nadenken en zodoende wat tijdsinvulling te geven tot aan de uitreiking ergo de bekendmaking van de Eindejaarsquiz.
              Immers, de meesten moesten na de inleverdatum toch even afkicken of wisten zich geen raad met de vrije tijd.

              Van mijn kant dus goed bedoeld: Ik ben dus niet op 'mien köpke gevalle' !
              Mestreechter Geis mage beleve
              en dat door te kinne geve.
              God, wat is dat sjiek ! © Wigo

              Opmerking


              • Ik begrijp het nu helemaal Wigo!
                Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                Opmerking


                • Ik knip mij te barsten en plak zinsdelen aan elkaar. Ik krijg nu de vinger niet meer uit het schaaroor. Een linkspoot met een schaar voor rechtshandigen! Knettergek word ik ervan, voor zover dat al niet het geval was. Ik heb een relikwie naast mij gelegd met stof uit het eerste graf van Franciscus van Assisi. Zo wanhopig ben ik.

                  Opmerking


                  • Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn koffer, dus ik pas in mijn koffer.

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                      Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn koffer, dus ik pas in mijn koffer.
                      Neen Clio, dat klopt niet want de jas reikt niet 'van kop tot tenen' en de jas is flexibel.

                      Wat wel zou kunnen kloppen is wanneer wij voor de jas iets anders nemen, dan krijg je bijvoorbeeld:
                      Ik pas in mijn harnas, mijn harnas past in mijn koffer, dus ik pas in mijn koffer.
                      Mestreechter Geis mage beleve
                      en dat door te kinne geve.
                      God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                      Opmerking


                      • haha, die klopt dus ook niet!
                        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                        Opmerking


                        • We have a winner!

                          Toller is de winnaar van de eindejaarsquiz 2013!

                          Opmerking


                          • Van harte gefeliciteerd. Je zou al blij zijn geweest met de poedelprijs.

                            Dit is toch zeker mooier dan een gouwe medalie uit Sotchi?
                            I am not a complete idiot. Some parts are missing

                            Opmerking


                            • Lieve Toller, die eerste plaats is je van harte gegund.
                              Ik heb weer een ontzettend leuke middag gehad en dat is toch uiteindelijk waar alles om draait, tenminste voor wat mij betreft.
                              Ik heb "Hollender" gemist en dat terwijl iedereen zo nieuwsgierig naar hem was.
                              Dat Annefine er weer was was een extra verrassing. Jammer Annefine en Ton dat we niet in de gelegenheid waren om nog even lekker te kletsen. Volgende keer beter.
                              De eega van Pier en ik hebben echter wel een paar leuke uurtjes gehad.
                              Breurkeleef, jammer dat ik niet even met jouw eega heb kunnen praten, maar zij had het naar haar zin met de vrouw van Toller.
                              Dames en heren MO, ik ben "gruuts" om tot de familie van MO te behoren !
                              't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
                              is es Mestreechteneer te mage leve ...

                              Opmerking


                              • Koeleköpke, je haalt me de woorden uit de mond! Ben het helemaal met je eens. Een geweldige middag met ontzettend leuke mensen!
                                Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X