Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Opmerkingen/vragen over de MestreechOnline eindejaarsquiz 2012

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Elletje en Caesar en alle andere MO-ers die aanwezig waren : ik heb een super leuke middag gehad. Wat een enthousiasme bij al die leden en wat leuk dat er ook wat nieuwe gezichten waren. Alle anderen waren "oude koppen" die ik al vaker had gezien.
    Ik heb John van Parel beter leren kennen en we hebben heerlijk zitten awhore, zoals dat goede Mestreechteneren betaamd.
    De Mystery-guest was echt een verrassing. Kon ik Norbert eindelijk persoonlijk mijn welgemeende complimenten overbrengen voor zijn "toeken".

    Clio, je was een winnaar naar mijn hart. Zeer verdiend die eerste plaats.
    Ik ga je nu al beloven dat ik me voor jouw quiz extra in ga spannen (zei ze vol overtuiging).

    Pier, jou wil ik nog extra bedanken voor het leuke boek. Ik ben er blij mee.

    Lieve mensen, het is een leuke club, die MO-ers en ik hoop dat we nog tot in lengte van dagen blijven bestaan.
    't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
    is es Mestreechteneer te mage leve ...

    Opmerking


    • Ik zie dat ik weer wat gemist heb.. "helaas" zat ik nog in de sneeuw
      volgend jaar ga ik zeker een poging doen om erbij te zijn.
      Fallor ergo sum

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
        Ik zie dat ik weer wat gemist heb.. "helaas" zat ik nog in de sneeuw
        volgend jaar ga ik zeker een poging doen om erbij te zijn.
        Ja ik zie het je hebt je sneeuwbril nog op,.................en een poging daar bedoel jij zeker mee. " MO-ers ik ben er"'.
        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
          Zo..., net klaar met het ophangen van mijn oorkonde. Waarschijnlijk was ik zelf het meest verrast door de 2de plaats, maar het verschil met de terechte nummer 1 is toch erg groot!
          Nee hoor, dat lijkt maar zo. Het zit 'm gewoon in de bonuspunten. Als je alle deelvragen van een vraag helemaal goed had, kreeg je vijf bonuspunten. Was er één antwoordje fout, dan had je toch maar één deelvraagje niet goed, maar verloor wel meteen vijf punten. Vandaar de relatief grote verschillen in de telling.

          Ik denk dat ik gewoon wat meer 'volledige' antwoorden had dan jij, en daar komen dan die extra punten vandaan. Op papier ziet het er waarschijnlijk veel minder 'erg' uit. Gewoon hier en daar een openstaande regel.

          PS. Heb je dat ampelwief nu uiteindelijk toch nog gevonden?
          Last edited by Clio; 4 maart 2013, 16:18.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk bericht
            (...)

            Pier, jou wil ik nog extra bedanken voor het leuke boek. Ik ben er blij mee.

            Lieve mensen, het is een leuke club, die MO-ers en ik hoop dat we nog tot in lengte van dagen blijven bestaan.
            Nou Koeleköpke,

            Bedankt, maar dat boek was ook geritseld door Toller!

            Ik heb het alleen maar weggegeven.......
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
              Nou Koeleköpke,

              Bedankt, maar dat boek was ook geritseld door Toller!

              Ik heb het alleen maar weggegeven.......

              Als dat zo is Pier, dan bedank ik Toller natuurlijk van harte voor het ritselen en jou voor het weggeven
              't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
              is es Mestreechteneer te mage leve ...

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk bericht
                Als dat zo is Pier, dan bedank ik Toller natuurlijk van harte voor het ritselen en jou voor het weggeven
                Dito dito, tot de zevende macht.

                Opmerking

                Bezig...
                X