Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Uitslag eindejaarsquiz 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Uitslag eindejaarsquiz 2010

    Een recordaantal van wel 12 deelnemers dit jaar! Allemaal heel hartelijk dank. Het was een hele klus om de quiz te maken, maar naar ik begrijp, ook om hem op te lossen. Hieronder volgen the results of the alckmarian jury.

    12: Lucy, 16,5 punten incl. ex aequo
    11 t/m 9: Haas, El Loco en Breur, allen 18 punten.
    8: Pier, 18,5 punten
    7 t/m 5: Ingrid H.M. Evers, Elletje, Burgemeester, 21 punten
    4: Olijfje, 21 punten incl. ex aequo
    3 + 2: Rikth en Dorus, samen 22,5 punten incl. ex aequo


    AND THE WINNER IS...........

    WIGO!!
    met 25 punten, zonder ex aequo

    Van harte proficiat Wigo, hopelijk kom je nu ook wat vaker 'buurten' en zien we je dit jaar bij de prijsuitreiking, die gepland staat voor 30 januari 15.00 uur, de locatie volgt in een P-bericht.

    Jullie aller quizmaster Elvis
    Don't PRESS me....

  • #2
    Proficiat WIGO

    Het was erg leuk om te doen. Bedankt Elvis.
    Dorus en ik hebben veel plezier gehad met deze quiz.

    Opmerking


    • #3
      Veni, vidi, vici. Perfisia, Wigo!

      Ik ga met Lucy, Breur en Haas maar in een hoekje staan uithuilen, schept ook een band

      En Elvis: bedankt voor de snelle uitslag!

      Opmerking


      • #4
        Hé die WIGO, een oude jonge bekende. Die eerste plek is je van harte gegund! Het is mij helaas niet gelukt de poedelprijs binnen te slepen.

        Opmerking


        • #5
          Goh, niet gedacht dat ik samen met Ingrid en Burgemeester op dezelfde plaats sta!

          Elvis, bedankt voor je geweldige quiz!
          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
            Veni, vidi, vici. Perfisia, Wigo!

            Ik ga met Lucy, Breur en Haas maar in een hoekje staan uithuilen, schept ook een band

            En Elvis: bedankt voor de snelle uitslag!
            Niet gaan huilen, wij hebben uit het hart geantwoord, geen fraude, omkopingen of andere smoesjes om aan de niet parate antwoorden te komen. En die Wigo pakken wij volgend jaar massaal bij de lurven.



            @Elvis: bedankt !

            Opmerking


            • #7
              Wigo mag volgend jaar de quiz maken, dat is nu eenmaal de strenge doch rechtvaardige consequentie van het winnen van deze Eindejaarsquiz!
              Don't PRESS me....

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                Niet gaan huilen
                Ben alweer uitgehuild
                Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                En die Wigo pakken wij volgend jaar massaal bij de lurven.
                Tenzij het de komende jaren een 1-2-tje tussen Elvis en Wigo gaat worden

                Opmerking


                • #9
                  Dat was ik dus helemaal vergeten..........

                  Proficiat Wigo
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                  Opmerking


                  • #10
                    Hartelijk gefeliciteerd Wigo, met het winnen van de quiz.

                    Wanneer ik rekening houd met twee compleet onbeantwoorde vragen, goed voor 5 punten, vind ik het resultaat zo gek nog niet. Dat wil namelijk zeggen dat de WEL beantwoorde vragen nagenoeg correct beantwoord moeten zijn geweest.
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking


                    • #11
                      Mmmm, toch nog meer fout als ik dacht, en dan valt het me helemaal mee, met die twee gemiste vragen. Of had ik er nou slechts 1 gemist? Die van de broers Janssen?
                      I am not a complete idiot. Some parts are missing

                      Opmerking


                      • #12
                        Als een duveltje uit een doosje...


                        Proficiat Wigo!


                        En nogmaals grote dank aan onze 'king of quiz': Elvis!

                        Een absolute eer om geeindigd te zijn naast grootheden als Ingrid & Elletje.

                        Opmerking


                        • #13
                          Van harte gefeliciteerd Wigo !!!
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                          Opmerking


                          • #14
                            Van harte, Wigo! En geweldig leuk dat je dit jaar wél aanwezig kunt zijn. Maar denkend aan de versie van 2011 houd ik mijn hart nú al vast.

                            Verder iedereen gefeliciteerd met het resultaat, en vooral Elvis. Wát een quiz!

                            Inmiddels heb ik alle antwoorden gezien, heb ik enig schaamrood weggeschminkt en resteert mij één vraag: wat was nou toch die foto waar elvis' bevriende fotograaf haar zo lang mee op het vinkentouw liet zitten?

                            Opmerking


                            • #15
                              Uitslag Eindejaarsquiz

                              Elvis, bedankt voor het opstellen van de Eindejaarsquiz, Chapeau !
                              Mijn complimenten voor de opzet ervan en voor de diversiteit aan onderwerpen en ook bedankt voor de snelle uitslag.
                              Sjiek dat er dit jaar 12 deelnemers waren, maar dat zou nog beter kunnen.
                              De andere deelnemers: Proficiat met de oplossingen en de behaalde successen en Merci voor de leuke reacties en de felicitaties.
                              Persoonlijk had ik weer op een tweede plaats gerekend, niet dus.
                              Dat wordt voor mij dus een heel jaar piekeren, zeumeren en zoeken, zeer zeker gezien het hoge peil en de kwaliteit van de vragen van de vorige quizzen.
                              Maar met de gave van Breur om vooraf de antwoorden te kunnen geven, hoef ik er slechts de juiste vragen bij te bedenken en goed te formuleren.
                              Een geruststelling voor mij en dus gelukkig geen slapeloze nachten.
                              Nogmaals eenieder bedankt en ….. heel graag tot ziens op zondag 30 januari.
                              Mestreechter Geis mage beleve
                              en dat door te kinne geve.
                              God, wat is dat sjiek ! © Wigo

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X