Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Vragen over de Eindejaarsquiz 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    Maakt haas best een kans op de hoofdprijs?

    (Verwarring zaaiende spreuken, deel 47)
    NATUUR-lijk. Is hem ook gegund.

    (Geen spreuk).

    Opmerking


    • #77
      Kan iemand mij zeggen of die kurketrekker überhaupt te vinden is via Google? Ik heb nog 36 uur, maar wil wel weten of het zinnig is verder te zoeken via de computer, of dat ik echt de stad in moet?

      Opmerking


      • #78
        Ik heb net de antwoorden ingestuurd, maar ben er vrij zeker van dat ik niet ga winnen....

        Opmerking


        • #79
          Volgens mij komen wij allemaal in de top tien. Ik hoop voor mij zelf op de poedelprijs, dat zijn de leukste prijzen maar of Elvis mijn gewenste troostprijs kan realiseren betwijfel ik.
          @Clio: Borgharen en Itteren hoef je niet af te lopen. Daar mag je momenteel niet in als niet buurtbewoonster. Bof jij alweer dat de route wat minder uitgebreid is.

          Opmerking


          • #80
            Ik zal mijn ex-collega daar in die twee kerkdorpen eens zeggen dat de bewoners allang hun maatregelen hadden genomen, en dat het team wedewrom niets heeft geleerd van het late tijdstip van flyeren.

            Sjraar Cox heeft wellicht niet geweten dat 23 uur veel te laat is voor veel mensen om die brief van de gemeente te krijgen, veel van hen vinden dat ding pas de volgende morgen, en met een beetje pech drijft ie dan in het water.


            Overigens: na lang speurwerk heb ook ik mijn oplossing ingezonden aan Elvis. Ik zeg erbij: ik vond op het laatst nog de antwoorden op 3 vragen. Maar ik heb ze niet allemaal kunnen beantwoorden helaas.
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • #81
              De kurkentrekker is de ex aeqo vraag en voor zover ik weet niet als zodanig via google terug te vinden.
              Don't PRESS me....

              Opmerking


              • #82
                REMINDER: De inzendtermijn verstrijkt op zondag 9 januari, 24.00 uur.

                Voor wie niet bij de tijd is DAT IS VANDAAG !

                Opmerking


                • #83
                  Ik sta op het punt alles in te leveren, maar moet eerst nog even El Loco in de "krimp" thread antwoord geven......

                  Het komt er allemaal aan, nou ja "allemaal", die paar antwoorden die ik gevonden heb tenminste
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #84
                    Dank, dank, dank voor jullie deelname.
                    Ik ga zo snel mogelijk punten tellen. Dat is trouwens ook geen sinecure!
                    Don't PRESS me....

                    Opmerking


                    • #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                      Ik ga zo snel mogelijk punten tellen. Dat is trouwens ook geen sinecure!
                      Nee, dat denk ik ook niet! Ga je met halve en kwart puntjes werken? Sterkte ermee!

                      Opmerking


                      • #86
                        Met halve en kwart punten zou ik iets meer goed kunnen hebben.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • #87
                          Ben ik mijn inzending vergeten, omdat ik nogal druk was en niet op meerdere plaatsen tegelijk kon zijn? Never mind, Clio kon toch al niet (meer) op de dertigste.

                          Opmerking


                          • #88
                            Nou, ´onvergeeflijk´ is een beetje sterk. Wel is het een beetje jammer van al het werk dat erin is gaan zitten aan beide kanten. De wereld vergaat niet hoor en ik heb er weer veel van geleerd. Met dank aan elvis.
                            Last edited by Clio; 10 januari 2011, 13:23. Reden: aanpassing tekst

                            Opmerking


                            • #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                              Nou, ´onvergeeflijk´ is een beetje sterk. Wel is het een beetje jammer van al het werk dat erin is gaan zitten aan beide kanten. De wereld vergaat niet hoor en ik heb er weer veel van geleerd. Met dank aan elvis.
                              In de katholieke traditie is vergeven een makkie Clio, dus bij deze .

                              Opmerking


                              • #90
                                Deo gratias!

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X